بازدید 5398

قیمت نجومی فروش قدوس به تیم‌های اروپایی

کد خبر: ۷۶۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳ 13 January 2018

قیمت بالای ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترشوندس سوئد باعث شده تا تیم‌های اروپایی به ویژه در سری A ایتالیا از ارائه پیشنهاد رسمی هراس داشته باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت اکسپرس سوئد، باشگاه اوسترشوندس برای فروش سامان قدوس قیمت 50 میلیون کرون (معادل 5 میلیون یورو) را تعیین کرده است. قیمتی که بسیاری از تیم‌های اروپایی را به ویژه از سری A ایتالیا وادار به عقب‌نشینی کرده است. این قیمت اعلام‌شده از سوی باشگاه اوسترشوندس می‌تواند به اندازه کافی برچسب عجیبی برای سامان قدوس باشد، زیرا در تاریخ فوتبال سوئد فقط 2 بازیکن به نام‌های زلاتان ابراهیموویچ و الکساندر ایساک با مبالغ بالای 45 میلیون کرون به تیم‌های دیگری انتقال یافتند.

دانیل کیندبرخ، مدیر باشگاه اوسترشوندس در این رابطه می‌گوید: اگر بخواهیم درباره سامان قدوس صحبت کنیم مذاکره فروش از 50 میلیون کرون آغاز خواهد شد، البته هنوز از بابت فروش این بازیکن اطمینان کامل نداریم. باشگاه کوئینز پارک رنجرز یکی از تیم‌هایی است که خواهان جذب سامان قدوس شد، البته این باشگاه برای این انتقال در نهایت 20 تا 25 میلیون کرون خواهد پرداخت که بسیار دورتر از مبلغ درخواستی اوسترشوندس است، البته سایت وست‌لندن هم اعلام کرده است که کوئینز پارک رنجرز هرگز تمایلی برای جذب سامان قدوس نداشت!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل