بازدید 2500
۱

پیشنهاد طرح تشکیل دانشگاه غیردولتی غیرانتفاعی استانی

کد خبر: ۷۶۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 13 January 2018

طرح «تشکیل دانشگاه غیردولتی غیرانتفاعی استانی» به منظور افزایش بهره وری توسط اداره کل آموزش های عالی غیردولتی غیر انتفاعی وزارت علوم پیشنهاد شد.

به گزارش مهر، به نقل از وزارت علوم، در ۹ ماهه نخست امسال، اداره کل آموزش های عالی غیردولتی غیر انتفاعی وزارت علوم به منظور بررسی مشکلات و چالش های مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی، نشست های هم اندیشی جداگانه ای را با مسئولان این موسسات در استان های آذربایجان شرقی، گیلان، مرکزی، قزوین و فارس برگزار کرده است.

هدف از این بازدیدها و نشست های استانی حمایت مستمر، هدفمند و همه جانبه از مراکز آموزش عالی غیردولتی که سهم عمده و فزاینده ای در توسعه آموزش عالی را به خود اختصاص می دهند و همچنین بررسی چالش ها و مشکلات مؤسسا ت آموزش عالی غیردولتی با توجه به شرایط و موقعیت استان های کشور و بهره مندی از خرد جمعی در رفع آنها است.

معرفی طرح پیشنهادی «تشکیل دانشگاه غیردولتی غیرانتفاعی استانی» به منظور افزایش بهره وری، ایجاد فضای همکاری های علمی مناسب، ارتقای کیفیت فعالیت های بخش خصوصی در عرصه آموزش عالی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی که می تواند منجر به ایجاد بستر لازم برای حضور فعال تر آنها در عرصه رقابت های بین المللی شود نیز از دیگر اهداف نشست های استانی مدیرکل آموزش های عالی غیردولتی غیر انتفاعی وزارت علوم با روسای موسسات آموزش عالی غیر دولتی غیر انتفاعی است.

همچنین در حاشیه برگزاری این نشستها از برخی از مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی در استان‌های مذکور نیز بازدید شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اول اون نابغه ای که کلمه ی بی محتوا و بی معنی و بیچاره کن غیر انتفاعی را از خودش در آورد و با این کلمه گمراه کننده تجارت بی پایانی راه انداخته، چه کسی بوده. دوم اینکه مدارس غیر انتفاعی چه گلی به سر والدین دانش آموزان زدند، که حالا بساط دانشگاه غیر دولتی غیر انتفاعی را جلو راه مردم گرفتار پهن کرده اند. وای از این آشفته بازار
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان