بازدید 4412

بدشانسی بی‌موقع منتظری؛ رکوردهای استقلال علیه پژمان

کد خبر: ۷۶۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 13 January 2018

پزمان منتظری بعد از بازگشت از مصدومیت هنوز نتوانسته به شرایط ایده‌آل همیشگی برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، مصدومیت برای هر بازیکنی می‌تواند به منزله پایان یا شروع یک مسیر سرازیری در دوران فوتبالش باشد. هر چه سن یک بازیکن بالاتر باشد این احتمال بیشتر و بیشتر می‌شود. پژمان منتظری بازیکنی بود که با وجود مصدومیت در سن بالا کسی فکر نمی‌کرد که شامل این قانون شود. منتظری حتی در سن سی و چهارسالگی در بهترین شرایط کیفی قرار داشت و نسبت به بقیه هم‌پست‌هایش گزینه مطمئن‌تری بود. بعد از حضور روزبه چشمی در خط دفاع و اشتباهاتی که در ابتدا انجام داد به نظر می‌رسید که جای منتظری بعد از بازگشت از مصدومیت تضمین شده است و او کار سختی برای بازگشت به ترکیب اصلی استقلال نخواهد داشت و می‌تواند به جام جهانی فکر کند. با آمدن شفر و تغییراتی که در بازی دفاعی استقلال به وجود آمد اما همه چیز به هم خورد.

رکورد کلین‌شیت استقلال و حسین حسینی باعث شد تا شفر علاقه‌ای به دست زدن به ترکیب اصلی تیمش نداشته باشد. همچنین کی‌روش تمام بازیکنان فاز دفاعی استقلال را به تیم ملی دعوت کرد تا مشخص شود که سرمربی تیم ملی هم از عملکرد دفاعی استقلال بسیار راضی است. با این شرایط پژمان منتظری به بازیکن نیمکت‌نشین استقلال تبدیل شده است که بازی قبل به خاطر غیبت روزبه چشمی به میدان رفت و در این بازی هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد.

شرایط او در تیم ملی هم اصلا شرایط تضمین‌شده‌ای نیست و با اتفاقاتی که در یک سال اخیر رقم خورده> حتی احتمال این که او به همراه تیم ملی به روسیه برود هم کم شده است. جلال حسینی و پورعلی‌گنجی، قطعا در لیست نهایی کی‌روش حضور دارند و پژمان منتظری، باید با دو مدافع استقلال رقابت کنند که در حال حاضر بر خلاف او بازیکن ثابت این تیم هستند. پژمان منتظری و جلال حسینی آخرین بازمانده‌های نسل بازیکنان قدیمی هستند که جام‌جهانی روسیه آخرین فرصت آنها با پیراهن تیم ملی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار