بازدید 4039

دایی: استقلال با خوش‌شانسی جَست

کد خبر: ۷۶۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 12 January 2018

سرمربی تیم سایپا مدعی شد تیمش در هر دو نیمه سرتر از تیم استقلال بوده و حریف با خوش شانسی جسته است.

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. در هر دو نیمه سرتر از استقلال بودیم، هم به لحاظ مالکیت توپ و هم به لحاظ موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم. ما روی یک اشتباه گل خوردیم، چون روی تنها توپی که داخل چارچوب ما آمد، گل خوردیم. اگر بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم جلوی آن گل را هم بگیریم. ما در این بازی یک چیز کم داشتیم و آن هم شانس بود، چون هر چقدر زدیم، به مدافعان حریف خورد. بچه‌های سایپا در این بازی نشان دادند که شایسته هستند و با اینکه مساوی کردیم، اما هیچ وقت دنبال مساوی نبودیم. به این بازی به یک بازی شش امتیازی نگاه می‌کردیم و می‌خواستیم هر طور شده برنده باشیم، اما استقلال با خوش‌شانسی جَست. به جز موقعیت دقیقه 95 هم استقلال کار خاص دیگری روی دروازه ما انجام نداد.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: ما در این بازی راه‌های مختلف را برای به ثمر رساندن گل امتحان کردیم. از کناره‌های زمین و از عمق می‌توانستیم به استقلال گل بزنیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم. به نظرم اگر توپ‌های ما تبدیل به گل می‌شدند، باید با اختلاف دو سه گل استقلال را شکست می‌دادیم، اما بدشانسی آوردیم.

دایی در مورد نیمکت‌نشینی محمد عباس‌زاده گفت: ما براساس سیستمی که کار می‌کنیم ترکیب را انتخاب می‌کنیم و عباس‌زاده نیز به همین دلیل روی نیمکت قرار داشت. برای من فرقی ندارد که کدام بازیکن در زمین حضور داشته باشد. ما امروز برای جلوگیری از حملات استقلال سیستم را انتخاب کردیم و عباس‌زاده نیز روی نیمکت قرار گرفت. سلیمانی هم که امروز در ترکیب حضور داشت، جزو بازیکنان خوب ماست، اما امروز روز بد او بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل