بازدید 5329
۱

شفر:قربانی مثل روبرتو باجو بر می گردد/نمی شد تاآخرگل نخورد!

کد خبر: ۷۶۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵ 12 January 2018

سرمربی آلمانی استقلال بعد از تساوی برابر سایپا در نشست خبری شرکت کرد و از مهاجم تیمش دفاع کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلف این مسابقه پرحادثه صحبت کرد.

سرمربی استقلال که تیمش در دقایق پایانی برد را از دست داد، گفت: بازی کردیم، گل خوردیم و طبیعی بود که تا پایان فصل نمی شد بدون دریافت گل کار را ادامه دهیم. در دقایق آخر یک موقعیت بسیار خوب داشتیم که گل نشد. ما در کل خوب بودیم. به بازیکنان گفتم چرا ناراحت هستید؟ ما بازی خوبی کردیم و البته چند بازیکن ما هم مصدوم شدند.

وی در واکنش به شعارهای تند علیه مهاجم تیمش گفت: در دو سه هفته اخیر به قربانی گفتم که تو یکی از مهم ترین گل های سال ما را می زنی. به او گفتم ناراحت نباش. او بر می گردد و برای ما گلزنی می کند. بازی سختی بود و از دقیقه اول مشخص بود که بازی سختی داریم. مشخص بود که در موقعیت سرور جپاروف چقدر به او نیاز داریم. او در بازی بعدی در این پست بازی می کند.

 او بار دیگر درباره شعارها علیه قربانی گفت: همه بازیکنان ما عاشق استقلال هستند. همه تلاش می کنند با صد درصد وجودشان کار کنند. من به قربانی هم گفته بودم که او بالاخره یکی از گل های سال ما را می زند. وقتی می برید دوستان زیادی دارید؛ ولی وقتی نبرید فقط دوستان خوبی دارید. به او گفتم وقتی که از رختکن می رود بیرون بداند همه اعضای فنی و بازیکنان حامی او هستند و من بازی فینال در سال 94 را به یاد می آورم. در آن بازی باجو پنالتی را از دست داد و قربانی هم قطعا بر می گردد و همه ما به او کمک می کنیم. باور کنید همه اعضای باشگاه پشت سر او هستند و از او حمایت می کنند. یک مقدار شاید عکس العمل هواداران به خاطر ناراحتی و احساساتی بودن آنها باشد و فردا بگویند او بازیکن خوبی است و برای ما خوب کار کرده است. اما درباره برانکو باید بگویم که لزومی ندارد درباره سرمربی پرسپولیس صحبت کنیم. بهتر است راجع به بازی خودمان صحبت کنیم نه آقای برانکو.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قابل توجه اون کسایی که شفر،رو هم سطح برانکو میدونستن استقلال امسال نتونسته از تیمهایه درجه یک لیگ امتیاز بگیره نفت کسترش استقلال خ و سیاه جامگان وووو تیمهایه درجه دولیگ رو بردن هنر نیست اگه استقلال مثل پرسپولیس بود همین تیمهایه داغون هم مقابلش اتوبوسی دفاع میکردن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر