بازدید 10042
۱

قضاوت بحث برانگیز حیدری علیه پرسپولیس/3کارت قرمزداده نشد

کد خبر: ۷۶۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 12 January 2018

سعید مظفری زاده کارشناس برجسته داوری، قضاوت پیام حیدری داور همدانی لیگ ایران در دیدار پرسپولیس – سیاه جامگان را دور از نمره قبولی می داند.

به گزارش تابناک ورزشی، مظفری زاده درباره داوری این مسابقه که با اعتراض شدید پرسپولیسی ها همراه بود، گفت: بعد از آنکه کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در هفته گذشته از قضاوت داور متضرر شده بودند، در یک بازی دیگر هم شرایط طوری پیش رفت که مجددا آقای برانکو درباره قضاوت داور صحبت خواهد کرد.

 مظفری زاده در مورد تصمیمات نادرست داور این دیدار افزود: از بزرگترین اشتباهات حیدری می توان به خطای هندی اشاره کرده که عین افشار در نیمه اول خارج از محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد اما داور دستور ادامه بازی را داد که جریمه دروازه بان در این لحظات بدون تردید اخراج است. حنیف عمران زاده، وحید عسکری و کیوان امرایی بازیکنان بودند که داور می توانست به آنها 2 بار کارت زرد بدهد و اخراج شوند.

 به عقیده مظفری زاده یکی از مهترین اشتباهات حیدری کارت زردی بود که او به کمال کامیابی نیا داد. مظفری زاده می گوید: کامیابی نیا به خاطر اعتراضش جریمه شد اما داور پیش از آن باید خطای بازیکن حریف را اعلام می کرد. کارشناس داوری در مورد سایر اتفاقات این دیدار ادامه داد: داور با بازیکنان بسیار مماشات می کرد و تصمیمات قاطعانه گرفته نمی شد. پیام حیدری یکی از داوران خوب کشور است و توقع بیشتری از او می رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قشنگ مشخصه میخوان با داوری ترمز پرسپولیسو بکشن تا شاید استقلال برسه بهش... لیگ ایران ۲ زار نمی ارزه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل