بازدید 4321
گزارش

شعار تراکتوری ها علیه آجورلو و گل محمدی/یحیی،سردارراهم با خود می برد؟

گل‌محمدی حالا در پی گرفتن تمام مبلغ قرارداد خود از تراکتورسازی است.اما در مقابل، اخراج چیزی نیست که مدنظر آجورلو مدیرعامل و سایر اعضای هیات مدیره تراکتور باشد زیرا آن‌ها از سرمربی خود می‌خواهند استعفا دهد تا مجبور نباشند پولی بیش از این را به یحیی بدهند.
کد خبر: ۷۶۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 12 January 2018

شکست تراکتورسازی برابر نفت تهران باعث شد تا سه هزار هوادار تیم تبریزی در سرمای سوزناک تهران، سردی نتایج تیم پرستاره خود را بیشتر لمس کنند و علیه مدیرعامل و سرمربی تیم شان شعار دهند.

به گزارش تابناک ورزشی، با باخت دیروز مقابل تیم قعرمشین لیگ، آینده گل‌محمدی روی نیمکت سرمربیگری سرخ‌های تبریزی بیش از پیش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت اما بعید نیست این نتایج خود مدیرعامل را هم در لبه پرتگاه قرار داده باشد.یحیی گل‌محمدی سرمربی فعلی تراکتورسازی که در شرایطی نامناسب و زمانی که تراکتورسازان از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بودند هدایت این تیم را پذیرفت تا بتواند باشگاه را تا پایان محرومیت و در وضعیت بحرانی در سطح بالا حفظ کند و نتایج مطلوبی با تراکتورسازی بگیرد، هم اکنون در شرایط سختی قرار دارد و از سه بازی اخیر در نیم فصل دوم تنها یک امتیاز به دست آورده است.

شعار تراکتوری ها علیه آجورلو و گل محمدی/یحیی،سردارراهم با خود می برد؟

تراکتورسازان که پس از پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل توانستند ۵ بازیکن سرباز اما سرشناس بگیرند و دو بازیکن را نیز به لیست تیم خود اضافه کنند، باز هم نتوانستند با نفرات جدید و تدابیر گل‌محمدی نتایج خوبی کسب کنند و در ۴ بازی ابتدایی خود در نیم فصل دوم دو شکست، یک تساوی و تنها یک پیروزی را کسب کردند تا تراکتورسازان با انجام ۱۹ بازی و کسب ۲۱ امتیاز در جایگاه یازدهم باشند و تنها ۵ امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشته باشند.

هواداران سرخ‌پوشان تبریزی از سرمربی فعلی خود می‌خواهند به علت کسب نتایج ضعیف از سمت خود استعفا دهد اما با مصاحبه‌ای که گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نفت انجام داد او توپ را در زمین مدیریت این باشگاه انداخت تا در صورت ناراضی بودن مدیران تراکتورسازی وی را از سمت خود اخراج کنند و حق و حقوق او را هم بدهند. یحیی مدعی است که ابتدای فصل بخاطر شرایط وخیم تیم و خروج چندین ستاره در کنار محرومیت از جذب نفرات، او شرط کرده که حقی برای باشگاه در مورد جریمه شکست ها نمی پذیرد. یحیی گل‌محمدی حالا در پی گرفتن تمام مبلغ قرارداد خود از باشگاه تراکتورسازی است.اما در مقابل، اخراج چیزی نیست که مدنظر مصطفی آجرلو مدیرعامل تراکتوسازی تبریز و سایر اعضای هیات مدیره تراکتورسازی باشد زیرا آن‌ها از سرمربی خود می‌خواهند استعفا دهد تا مجبور نباشند پولی بیش از این را به گل‌محمدی بدهند.

در حالی که هنوز تکلیف اخراج یا استعفای یحیی گل‌محمدی مشخص نشده، به نظر می‌رسد هواداران از مدیریت باشگاه تبریزی که قرارداد کلان اسپانسری هم منعقد کرده است، راضی نیستند و دیگر نمی خواهند تحت تاثیر برخی کانال ها و سایت های کنترل شده از هر حرکت مدیران باشگاه حمایت کنند. مدیران که گویا جانشین گل‌محمدی را نیز انتخاب کرده‌اند و به دنبال توافق با مصطفی دنیزلی ترک هستند، حالا خودشان هم در خطر برکناری قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار