بازدید 4969
۱

کتک کاری در شهرآورد والیبالی مازنی ها

کد خبر: ۷۶۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 11 January 2018

شهرآورد تیم های مازندرانی در هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاههای کشور پس از پیروزی تیم توپکا بابلسر میزبان مسابقه برابر کاله جوان مازندران ، با چاشنی درگیری و کتک کاری میان بازیکنان دو تیم خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته دوازدهم و از گروه یک این رقابت ها تیم های توپکا بابلسر و کاله جوان مازندران در شهر بابلسر به مصاف هم رفتند که تیم میزبان در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید و انتقام شکست دور رفت را از تیم کاله جوان در آمل گرفت.

تیم توپکا بابلسر در ست های اول ، سوم و چهارم این دیدار با امتیازهای (25 بر 18)، ( 25 بر 14 )و( 26 بر 24) پیروز شد و کاله ای هم در ست دوم این مسابقه با امتیاز (25 بر 22) از میزبان مدعی خود امتیاز گرفتند.

در ست چهارم این مسابقه در حالی که تیم توپکا بابلسر با امتیاز 24 بر 22 از میهمان خود تیم کاله جوان پیش افتاده بود، در پی پرت شدن باطری آب از سوی کادر فنی تیم کاله به سمت یکی از بازیکنان این تیم ، بازی متوقف شد و درگیری های لفظی میان بازیکنان و کادر فنی دو تیم در گرفت.

پس از دقایقی از این حاشیه و پیروزی 26 بر 24 تیم توپکا بابلسر برابر کاله جوان مازندران، بازیکنان تیم کاله با کشیدن تور والیبال به سمت بازیکن تیم توپکا آغازگر این درگیر شدند و پس از آن بازیکنان دو تیم حسابی از خجالت یکدیگر درآمدند.

درگیری بازیکنان دو تیم به حدی گسترش یافت که حتی توپ جمع کن های کنار زمین هم از خشم آنان بی نصیب نماندند.

این مسابقه که حدود 300 تماشاگر از آن دیدن کردند ، 2 ساعت طول کشید و ' صابر نریمان نژاد ' بازیکن شماره 18 توپکا و دانیال صادقی بازیکن شماره 7 کاله جوان از داور نخست کارت زرد دریافت کردند.

** مستندات درگیری ها تحویل سازمان لیگ فدراسیون

ناظرمسابقه این دو تیم به خبرنگار ایرنا گفت که همه مستندات و فیلم های مربوط به آغاز درگیری ها، عواملی که باعث بروز آن بودند، با همکاری ناظر داوری تهیه شده و به سازمان لیگ وکمیته انضباطی فدراسیون والیبال تحویل خواهد شد.

جواد جاودانی افزود : در روزهای آینده سازمان لیگ فدراسیون ، حکم تخلفات رخ داده و جرایم آن را اعلام خواهد کرد.
تیم توپکا بابلسر با کسب 3 امتیاز این بازی خانگی 24 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی گروه یک این مسابقات قرار گرفت و امیدهای خود را برای صعود به مرحله حذفی این مسابقات افزایش داد.

شاگردان ' احمد فتاح ' در تیم کاله جوان مازندران هم با پنجمین شکست این فصل خود وبه لطف 7 پیروزی گذشته با 19 امتیاز در رده پنجم قرار گرفتند و همچنان امید به بازی های آینده و صعود به مرحله حذفی این مسابقات را دارند.
بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام 'شهید محسن حججی' با حضور16 تیم در دو گروه هشت تیمی درحال برگزاری است.

از هرگروه چهارتیم برتر به مرحله حذفی صعود ودراین مرحله برنده دومسابقه از 3 دیدار به مرحله نیمه نهایی صعود ودر نهایت تیم های اول ودوم لیگ، جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ برتر را کسب خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
من به عنوان یک شهروند مازندرانی در خواست اخراج هر دو تیم را از ادامه رقابتها دارم و البته جرایم نقدی متناسب با سهم هر کدام در درگیری نیز باید محفوظ بماند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان