بازدید 25695

راه‌اندازی ایمیل ایرانی‌

کد خبر: ۷۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۹ 09 December 2009
معاون شرکت فناوری اطلاعات ایران از راه‌اندازی پست الکترونیکی (ایمیل) ایرانی با آدرسiran.ir در آینده نزدیک برای عموم مردم خبر داد.

علی‌اصغر انصاری در گفت‌وگو با ایرنا افزود: هم‌اکنون امکان استفاده از ایمیل ملی برای مدیران دستگاه‌های دولتی فراهم شده است و آنها می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی ایران به آدرس www.iran.ir نسبت به ایجاد ایمیل اقدام کنند.

وی از ویژگی ایمیل ایرانی را حفظ امنیت بیشتر اطلاعات عنوان کرد و افزود: در صورت استفاده از آن اطلاعات ایمیل در داخل کشور گردش می‌کند و مانند ایمیل‌های غیرایرانی نظیر یاهو، جیمیل و هات‌میل که در خارج از کشور میزبانی می‌شوند، اطلاعات به خارج از کشور منتقل نمی‌شود.

انصاری گفت: شرکت فناوری اطلاعات ایران تاکنون برای بیش از سه هزار کاربر اینترنت کشور، پست الکترونیکی ملی را فعال کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۰
متاسفانه اين ايميل امكان ارسال فايل بصورت ضميمه بر پيغام را ندارد.
واقعا فکر می کنید کسی جرات کنه از این ایمیل استفاده کنه؟؟؟!!!
بالا خره پیام های ما را خودی ها بخونن بهتر از اینه که آمریکاییها بخونن!
اگر روال گرفتن ايميل در اين سايت اونجوري كه هست باشه ده نفر هم نميرن بگيرن من خودم خواستم بگيرم ميگفت ثبت نام كل بعدش برو يك نامه بزن پست كن براي فلان بخش از سازمانشون بعد برات فعال ميكنن در صورتي كه در سايتهايي مثل ياهو ساخت ايميل ظرف چند دقيقه صورت مي گيره.
بعدشم خدايي از نظر سرويس و امكانات و مخصوصا پايداري سرويس آيا خود شما به اين سرويس اطمينان مي كني ؟ چون اينجا يك روز قير نيست يك روز بيل نيست يك روز هم اوني كه بايد قير بريزه نيستش
حفظ امنیت رو خوب اومدی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار