بازدید 6333
خبر

دنیزلی با قراردادی سنگین روی نیمکت تراکتور کهکشانی

تراکتورسازی برای سپردن هدایت تیم شان که حالا با جذب سربازهای سرشناس لیگ هفدهم پر از ستاره شده، به مصطفی دنیزلی پرآوازه، با این مربی کهنه‌کار ترکیه‌ای مذاکراتی داشته‌اند
کد خبر: ۷۶۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 10 January 2018

سرمربی مطرح ترکیه‌ای احتمالا طی هفته آتی برای هدایت تراکتورسازی به تبریز می‌آید.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با نفت تهران از مسئولان باشگاه تراکتورسازی و شخص آجورلو انتقاد کرد. بعد از بازی تراکتورسازی و پرسپولیس بود که اختلافات بین مدیریت باشگاه تراکتور و یحیی نمایان شد و باشگاه تبریزی سرمربی خود را بیست درصد جریمه کرد. گل‌محمدی هم در چند نوبت علیه مدیران باشگاه و آجورلو انتقادهایی را در رسانه ها مطرح کرد. با اینحال آجورلو حاضر نشد با یحیی صحبت کند و با او جلسه ای داشته باشد. با اینحال بیانیه عجیب تراکتور درباره مصاحبه سرمربی اش که در آن تراکتورسازی را ضعیف جلوه داده بود هم باعث تعجب افکارعمومی شد.

در این بین شنیده شده که مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای سپردن هدایت تیم شان که حالا با جذب سربازهای سرشناس لیگ هفدهم پر از ستاره شده، به مصطفی دنیزلی پرآوازه، با این مربی کهنه‌کار ترکیه‌ای مذاکراتی داشته‌اند. حتی شنیده شده که نماینده‌هایی از باشگاه تراکتورسازی به ترکیه سفر کرده و به صورت حضوری هم با دنیزلی جلساتی داشته‌اند. شنیده شده دنیزلی شرایطش را به باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده و به نقل از میزان؛ گفته برای حضور نیم‌فصل در تراکتورسازی حدود 250هزاردلار دستمزد می‌خواهد اما باشگاه تراکتورسازی می‌خواهد با این مربی قرارداد یک سال و نیمه ببندد. با توجه به رابطه خوب آجورلو با دنیزلی و با توجه به این مسئله که آجورلو دنیزلی را برای اولین بار به ایران آورد احتمال همکاری تراکتورسازی با این مربی مطرح ترکیه‌ای بسیار بالا است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل