بازدید 12356

بسته فرهنگی بین زائرین عتبات دانشگاهیان توزیع می‌شود

کد خبر: ۷۶۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 10 January 2018

معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:اولین بسته فرهنگی، ویژه زائرین هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در حال چاپ، آماده سازی و توزیع بین کاروان‌های دانشگاهی است.

به گزارش دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین منصورآبادی؛ معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:اولین بسته فرهنگی، ویژه زائرین هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در حال چاپ، آماده سازی و توزیع بین کاروان‌های دانشگاهی است.

حجت الاسلام منصورآبادی گفت:بسته‌های فرهنگی به زودی به دفاتر ستاد در سراسر کشور ارسال می‌شود و در همایش‌های استانی یا کلاس‌های کاروانی تقدیم زائرین گرامی خواهد شد.

معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:از محتوای این بسته آموزشی سوالاتی طراحی شده و مسابقه کتابخوانی آن نیز در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان برگزار می‌شود.

منصورآبادی ادامه داد:برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای زائرین دانشگاهی در نظر گرفته ایم که اهدای این بسته، اولین برنامه فرهنگی پیش از سفر است.

وی بیان کرد:از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی ستاد استفاده خواهیم کرد تا این دوره نیز همانند دوره‌های قبل باشکوه و شایسته کاروان‌های دانشگاهی کشور برگزار شود.

معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به این‌که برنامه‌های مختلف فرهنگی در طول سفر برای زائرین دانشگاهی تدارک دیده شده است، گفت: کاروان‌های دانشگاهی علاوه بر برنامه‌های زیارتی، در برنامه‌های روایتگری و همایش‌ها هم حضور خواهند داشت.

منصورآبادی گفت: برنامه نجف‌شناسی در مقام صافی صفا، بازدید از بیت امام خمینی (ره)، زیارت مرقد علامه امینی و بازدید از کتابخانه آن عالم بزرگوار، برگزاری زیارت نیابتی و برنامه سلام اول از برنامه‌های نجف اشرف است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش احلی من العسل، برنامه روایتگری در جوار مرقد جناب حر و برگزاری مراسم سلام اول و وداع از جمله دیگر برنامه‌های فرهنگی ستاد در کربلاست که این برنامه‌ها با همکاری دفاتر بعثه مقام معظم رهبری در شهر‌های کربلا و نجف اجرا خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار