بازدید 1836

رئیس پارلمان عراق: منطقه در مرحله حساسی به سر می‌برد

رئیس پارلمان عراق خطاب به سفیر عربستان اعلام کرد که منطقه در حال حاضر در مرحه حساسی به سر می برد که یکپارچه‌سازی تلاش‌ها را می‌طلبد.
کد خبر: ۷۶۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 09 January 2018

رئیس پارلمان عراق خطاب به سفیر عربستان اعلام کرد که منطقه در حال حاضر در مرحه حساسی به سر می برد که یکپارچه‌سازی تلاش‌ها را می‌طلبد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، سلیم الجبوری، رئیس پارلمان عراق روز دوشنبه از عبدالعزیز الشمری، سفیر عربستان در عراق استقبال کرد و طی این دیدار دو طرف به بررسی بارزترین تحولات داخلی و منطقه‌ای و چالش‌های سیاسی و امنیتی که کشورهای منطقه با آن رو به رو هستند و نیز تلاش‌های کشورهای عربی و بین المللی جهت حمایت از بازسازی عراق پرداختند.

الجبوری ضمن تاکید بر یکپارچه‌سازی تلاش‌ها در حل مشکلات و بحران‌ها از طریق گفت‌وگوی سازنده و پذیرش دیدگاه‌های طرف مقابل خاطرنشان کرد: منطقه در مرحله حساس و مهمی به سر می‌برد.

 وی همچنین تصریح کرد: عراق می‌خواهد که نقش مهم و حیاتی‌اش را در راستای پرونده‌های سرنوشت‌ساز همگی ایفا کند.

رئیس پارلمان عراق بر ضرورت افزایش تلاش‌ها به‌خاطر حمایت از عراق در پرونده بازسازی این کشور تاکید کرد.

وی گفت: ما در مقابل چالش‌های واقعی هستیم که همگی باید در برابر آن بسیار جدی کنار هم باشند و همکاری کنند، زیرا میلیون‌ها تن به خاطر  وجود تروریسم رنج برده‌اند.

الجبوری بر ضرورت این که عربستان باید نقش خود را در بازسازی مناطق آزاد شده و بازگرداندن آوارگان به شهرهایشان ایفا کند، تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی