بازدید 7539

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاه شریف

کد خبر: ۷۶۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 08 January 2018

کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ 96/10/20 بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند بر اساس توضیحات ذیل کارت اقدام نمایند.

داوطلبانی که موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌باشند می‌توانند در روز پنجشنبه مورخ 96/10/21 از ساعت8:30 الی12:00و 14:00 الی17:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عکس 4×3 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در: تهران، خیابان انقلاب، میدان فردوسی (به سمت میدان انقلاب)، بن بست شاهرود مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

آزمون مذکور در صبح روز جمعه مورخ 96/10/22 منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل