بازدید 11998

پاسخ به سؤال نمایندگان، آسیبی به جلال و جبروت رئیس جمهور وارد نمی کند/ هیأت رئیسه سؤال را اعلام وصول نمی کند

موضوع مؤسسات مالی مربوط به چند سال اخیر نمی شود و سابقه آن به دولت های نهم و دهم بازمی گردد؛ اما از زمان دولت یازدهم، بیشتر خود را نشان داده است. مجلس نیز در این سال ها بارها تلاش کرده که این مشکل را رفع کند و حتی چندین بار از وزرای اقتصاد و کار در این خصوص پرسیده است.
کد خبر: ۷۶۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 07 January 2018

پاسخ به سؤال نمایندگان آسیبی به جلال و جبروت رئیس جمهور وارد نمی کند/ هیأت رئیسه سؤال را اعلام وصول نمی کنددر روزهای گذشته، کشور آبستن حوادث بسیاری بود. مردم در گوشه و کنار کشور در اعتراض به وضیت اقتصادی تجمعاتی برگزار کردند که نتیجه آن باعث بروز برخی نگرانی ها در میان مردم شد.

به گزارش «تابناک»؛ بسیاری از مردم بر این باورند که ریشه این اعتراضات در شنیده نشدن صدای مردم بوده و شاید یکی از مهم ترین دلایل آن شنیده نشدن اعتراض مردم به وضعیت مؤسسات مالی بود که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرد. بسیاری از سیاستمداران بر این باورند که باید بسیار پیش از این مسئولان کشور صدای این اعتراضات را می شنیدند. البته موضوع مؤسسات مالی مربوط به چند سال اخیر نمی شود و سابقه آن به دولت های نهم و دهم بازمی گردد، ولی از زمان دولت یازدهم، بیشتر خود را نشان داده است. مجلس نیز در این سال ها بارها تلاش کرده که این مشکل را رفع کند و حتی چندین بار از وزرای اقتصاد و کار در این خصوص پرسیده است.

با این حال، به دلیل محدودیت های قانونی که وزرا در این خصوص دارند و عدم دسترسی نمایندگان به رئیس بانک مرکزی، این مشکل تا کنون رفع نشده است. با این حال، نمایندگان برای اینکه موضوع را به نتیجه برسانند، تصمیم به سؤال از رئیس جمهور گرفتند، ولی مشخص نیست چه دست هایی در پس پرده هست که مانع از پاسخگویی رئیس دولت به نمایندگان مردم در مجلس می شود!

احمد مازنی در گفت وگو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: سؤال از رئیس جمهور چندین ماه پیش به همت چند نماینده مجلس از جمله بنده، وقف چی و علی مطهری جمع آوری شد و تعداد امضاها نیز حدود 100 امضا بود؛ اما متأسفانه هیأت رئیسه این سؤال را به جریان نمی اندازد.

وی افزود: تصور من این است که فارغ از موضوع و اصل سؤال از رئیس جمهور، سؤال کردن از رئیس دولت نباید تبدیل به تابو شود. این حق در قانون اساسی برای نمایندگان در نظر گرفته شده و اگر حقی با ابزار دیگری به نتیجه نرسید، نماینده ها بتوانند از رئیس جمهور سؤال کنند. اگر این کار قانونی، عادی انجام نشود و سختگیری های برای انجام آن شود، بعدها این ملاحظات تبدیل به یک رویه می شود؛ رویه ای که می تواند بعدها جای قانون اساسی را بگیرد، کما اینکه در مجلس هشتم و زمانی که می خواستند از احمدی نژاد سؤال کنند اجازه نمی دادند که سؤال در مجلس مطرح شود.

وی ادامه داد: این کار در آن زمان تا جایی پیش رفت که علی مطهری استعفا کرد و وقتی استعفایش در مجلس رأی نیاورد، احمدی نژاد را به مجلس احضار کردند، و وقتی وی آمد، به جای اینکه پاسخ دهد، بسیار طلبکار بود و به او برخورده بود و فیلمبردار رئیس را هم در آنجا به نمایش درآورد. این درحالی است که باید خیلی عادی با مسأله برخورد شود و رئیس جمهور هم باید خیلی راحت می آمد به مجلس و مانند وزرایی که هر هفته در صحن حاضر می شوند و به سؤال نماینده ها پاسخ می دهند، به سؤال نماینده ها پاسخ می داد.

این نماینده در ادامه گفت: این یک انحراف فرهنگی است که در جامعه ما ایجاد شده؛ اینکه کسی فکر کند فراتر از قانون است و بهتر می تواند مصلحت مردم را تشخیص دهد، در صورتی که قانون بر اساس مصالح عمومی نوشته شده است.

وی همچنین یادآور شد: برخی گمان می کنند اگر رئیس جمهور را به مجلس دعوت کنند، باعث تضعیف وی می شود. متأسفانه همه رؤسای دولت ها و اطرافیان آنها فکر می کنند که رئیس جمهور نباید پاسخگوی مردم باشد. این فرهنگ باید از بین برود که پاسخ سؤال نمایندگان در مجلس آسیبی به جلال و جبروت رئیس دولت وارد نمی کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور یک مقام رسمی است که از مردم رأی گرفته و اختیاراتی دارد. مجلس هم به همین شکل است و نمایندگان هم اختیارات خاص خود را دارند. این باید به یک امر طبیعی تبدیل شود، این موضوع مربوط به روحانی هم نمی شود و اصلا تا کنون از وی خواسته نشده که به مجلس بیاید ولی این در مورد دیگر رؤسای جمهور هم صدق می کند.

وی درباره دلیل اعلام وصول نشدن سؤال از رئیس جمهور نیز گفت: این کار فقط به دلیل مصلحت اندیشی های هیأت رئیسه انجام نشده است. شاید هم حتی هیأت رئیسه نباشد و شخص رئیس مجلس اجازه ندهد که این کار صورت گیرد، باید از خود لاریجانی پرسید چرا این سؤال تا کنون مطرح نشده است. بالاخره این سؤال مربوط می شود به بخش زیادی از مطالبات مردم، بانک مرکزی نتوانسته این مشکلات را رفع کند. وزیر اقتصاد هم نمی تواند پاسخی در این باره بدهد، الان می خواهیم رئیس جمهور بیاید و این موضوع را توضیح دهد.

شاید اگر خود رئیس جمهور بیایند و به مردم و نمایندگان توضیح دهند که چه شده است، بسیاری از مسائل کشور رفع شود، ولی نمی دانم چه اصراری است که اجازه این کار را به دولت نمی دهند و چه کسانی مانع این کار و این خواسته نمایندگان شده اند؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۵۴
پاسخ = لابی‌گری لاریجانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
میشه بگید چرا لاریجانی نمیذاره؟
دم نویسنده گرم
دولت آن است که بی خون دل آید به کنار
ور نه با سعی و عمل باغ جنان این همه نیست
پنج روزی که در این مرحله مهلت داری
خوش بیاسای زمانی که زمان این همه نیست
بر لب بحر فنا منتظریم ای ساقی
فرصتی دان که ز لب تا به دهان این همه نیست
زاهد ایمن مشو از بازی غیرت زنهار
که ره از صومعه تا دیر مغان این همه نیست
سوال از روحانی؟ چقدر ساده اید
بفرمایید چرا تلگرام باز نمیشود؟
چون دولت سوداصلی را از فیلتر تلگرام میبرد تا فضای انتقادی به عملکردش فروکش کند
و ظاهرا تا شب انتخابات بسته میماند و آنگاه برای جنگ روانی دیگر مانند انتخابات اخیر بازش میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
همین کامنت سراسر دروغ شما مصداق جنگ روانی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
دروغ نگو.
هر بچه ای میدونه کی تلگرام رو فیلتر کرده.
اين اقاى مازنى انقدر بى اطلاع است كه نميداند جلسه اى كه احمدى نژاد ان حماسه را افريد و كار چاق كن را افشاكرد مربوط به جلسه استيضاح دكتر شيخ الاسلامى وزير محترم كار بود انهم به خاطر انتخاب قاضى شجاع مرتضوى بعنوان ريىس سازمان تامين اجتماعى ونه جلسه سيوال از ريس جمهور وديگر اينكه اگر مطهرى وكيل الدوله نيست چرا حالا ژست استعفا نميگيرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
قاضی شجاع؟ واقعا حالت خوبه
از خدمات دولت احمدی نژاد یکی این بود که همین موسسات مالی به ناگاه افزایش چشمگیری یافتند دیگری این بود که ظرفیت دانشگاهای پیام نور غیر انتفاعی ها را به یک باره چند برابر کردند دیگر اینکه ماشین های لوکس و جتد صد ملیونی از آن زمان وارد کشور شد از این میان افزایش ظرفیت دانشگاها باعث شد ما به جای دیپلم بیکار امروز تعداد زیادی لیسانس و فوق لیسانس و حتی دکتربیکار داشته باشیم خوب حداقل اینکه پرستیژ بیکاری بالاتر رفته
حسن روحانی باید در مجلس پاسخگوی سوالات نمایندگان مردم باشد ، آقای لاریجانی دیگه خیلی تابلو شده که اجازه نمیده رییس جمهور در صحن مجلس جواب
دهد ،

آقای روحانی پاسخگو باش نترس چیزیت نمیشه پاسخگو باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
نمی ترسد .میترسد دوره آینده اصلاحطلب معرفی نشود.
علی لاریجانی خود را سپر روحانی کرده ولی نمی داند که صدای مردم را نمی توان خاموش کرد
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
قرار مدار 1400 مانع اجازه لایجانی برای سواله ظاهرا
کلی داستان حسین کرد شبستری در مورد اعتراضات نوشتید ولی نگفتید چرا نمایندگان نمی توانند از رئیس جمهور سوال کنند که قانونی هم است بعد توقع دارید مردم قانونی اعتراض کنند!!
امام(ره) فرمودند مجلس در راس تمور است و به راستی هم همین طور است. اما چرا هیئت رییسه اعلام وصول نمی کند؟! سوال بسیار ساده ! اما بسیار مهم! چه جوابی دارد؟ سوال ساده ی بعدی! نمایندگان بعد ار عدم اعلام وصول هیئت رییسه چکار میکنند؟ چند تا جواب میتونه باشه! 1- بیخیال سوال می شوند و تسلیم میشوند. به هزار دلیل تا کلا این سوال از یاد خودشان( نه از یاد مردم) برود ....... 2- پیگیری میکنند مساله را تا به مقصود برسند......به راستی کدام جواب درست است؟
چرا الان مجلس تهدید به مثلا استعفا نمیکند؟ مسئله سیاسی باید باشد تا شما بخودتون بیاید ؟ معیشت و اقتصاد نکنه از دنیای اعراب مهمتر نیست ؟باز حرف مردم رو نشنوید تا دوباره همه بریزند بیرون.
روحانی را مایوس کردن
از نقشه های اربابان راست است
خاتمی پس از دولتش 3 کتاب از بودجه چاپ کرد
احمدی نزاد هم چاپ کرد؟ دولت پاک ...
جلال و جبروت کجا بود؟!! اسمش شخص دوم مملکته اما هر در نصف امور محوله بهش بی اختیار و اختیار را از دستش خارج کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
بهوونه بسه عزیزم
دیگرون هم رییس جمهور بودن مردم دورشون میگشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
مگه تدارکاتچی حکومت هم جلال و جبروت دارد؟ مردم را ... فرض نکنید.
دولت
نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم نهم دهم
نماینده واقعی مردم باید اولین نفراتی بودند که در نا آرامی ها حضور میافتند و با مردم صحبت می کردندو آن ها را به آرامش دعوت می کردند و مردم هم به حرف آن ها گوش میدادند.
رییس جمهور فعلا جلال و جبروتی ندارد!! صدای خیابانها و شعارهای همراهی کننده ی ایشان را شنیده اند
کشورهای دیگه رییس جمهور رو به دادگاه میکشونن اونوقت اینجا یه سوال از رییس جمهور نمیتونن بپرسن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
اول از همه احمدی نژاد را باید بکشانند دادگاه .
شاید از زبان وافشاگری رییس جمهور وحشت دارند.
آقای روحانی اگر برای پاسخ به سوال نمایندگان باشد همه چیز را خواهد گفت روحانی برای مواقع سخت هست اینبار همه چیز را خواهد گفت چون ایشان فکر میکردند با مدیران و مسولین طیف مخالف که ایده احمدی نژاد و تفکر رییسی دارند میشود د کارها را پیش برد ولی اشتباه کردند چون خود روحانی هم پیام ملت را نگرفتند .چون مدیران دولتهای قبل اصلا گفتمان روحانی و حتی پیام مردم در سه انتخابات را نشنیدند . آقای روحانی! شما با مدیری که سواد ایدولوژیش به سواد تخصصیش میچربد میخواهی به پیشرفت برسی ؟ فکر کن چه پاسخی دارد آیا میشود دولتی را پاسخگو کرد که برای انجام کاری و حرکتی مسولیت داشته باشد ولی اختیار نداشته باشد . روحانی هر کاری بکند گروهی اعتراض میکنند هر کس از جیبش یک سندی را رو میکند . از اعتراضات بگوید یا از بیکاری و اقتصاد . همه این مشکلات زیست محیطی و بیکاری و کشمکش با کشورهای دنیا خود مسولین هستند نه فقط خود روحانی مسولین تعداشان که پاسخگویی اصلی باشند بیایید سیاسی بازی را از اقتصاد دور کنید موفق باشید
لطفا ترتیبی اتخاذ گردد تا رئیس مجلس اختیار عدم طرح سوال را نداشته باشد. بعنوان مثال وقتی 100 نماینده امضا کردند
روحانی توان خدمت به ملت ایران را ندارد چون مثل احمدی نژاد صداقت ندارد
اگر هیات رییسه اینکار می کند پس نمایندگان مردم چکاره هستند و چرا در مجلس هستند بیایند بیرون و ان چند نفر کل کشور را اداره کنند
تو این اوضاع واحوال سوال از رئیس جمهور چه معنایی داره آیا باید به دولت کمک کرد یا دولت را اذیت کرد مثال شما آقایان مثال افرادی است که در کشتی نشسته اند نه تنها به ملوانان کمک نمی کنند بلکه یواشکی کشتی را سوراخ می کنند بابا بسه از بس تو کارهم گذاشتید ترو به خدا یک کم همکاری یک کم وحدت
آقای مطهری ! شما که دم از حقوق ملت می زنید بفرمایید توضیح دهید ! احتمالا این سئوال برای امثال آقای مطهری نون نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
این روز ها اصلا به نفع مطهری نیست که درافشانی کند.
روح.انی بایدهرچه زودتراستیضاح شود
سالهای سال است صدای مردم بلند بود ولی کسی نبود گوش کند چونکه اراده ای برای حل مشکل مردم نبود و تصمیمات در جهت ایجاد فقر ونا برابری بود موقه ایکه یک ایرانی استحقاق اینو نداره یک ماشین خوب یک زندگی نسبی داشته باشد چطور میخاهید پاسخگوی گذشته خود باشین مسئولین ؟
به مردم خارج از دایره قدرت غیره خودی به چشم دشمن نگاه کردن نتیجه ای غیره از این متصور نیست . باید دلها رو به دست آورد برای ماندگاری تاریخ سرشار از درسهای زیادی است.
روحانی بایدبرکنارشود البته اینکه لاریجانی تمام قدپشت روحانیست عجیب نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
چقدر می گیری این کامنت هارو می نویسی
اقای روحانی ما مردم ایران به تو رای دادیم که به حرفهایت عمل بکنی نه اینکه 180 درجه بچرخی ودر مقابل خواست ملت ایران قرار بگیری

شما حالا رییس جمهور ایران هستی نه کشورهای دیگر

تاریخ خود را با بدقولی سیاه نکن
رییس جمهور الویت اصلیش مطالبات 24میلیون نفر هست نه مطالبات دیگرانی که حتی حقوق شهروندی و آزادیهای مدنی مردم را تحمل نمیکنند .مردم را قبول ندارند . ومیگویند این یعنی هرج و مرج در صورتی هرج ومرجی زمانی هست که هر کس سر صبح از خواب بیدار شد سر راه مردم قرار بگیرد و از سر موضع که دستور شرعی هست مردم را پرس و جو و تفتیش کنند . در صورتی خودش چندین مشکل دارد .. ای کسانی که دلواپسی دارید و همیشه نگران هستید اگر همین فکر شما را در یک کشوری مثل سوییس که نه بیکاری دارد نه ارتش و نه گرانی آنجا هم هر روز با همین عقیده به مردم گیر بدهید اقتصاد و بیکاری ایجاد میشود چرا سما مخالفت کن برات توضیح بدهم .تابناک تایید بزن نظر مخالفین روحانی چیست
برخی می گویند رییس جمهور منتخب ما قدرت ندارد.
مثلا هاشمی قدرت داشت، اما خاتمی ندارد.
بعد می گفتند احمدی نژاد خیلی قدرت داشت، چرا کار زیادی نکرد(مگر ساخت خانه های کارتنی مسکن مهر)
اما آقای روحانی قدرت ندارد.
نمی تواند مسکن اجتماعی ایجاد کند و بی اختیار است.
اینان لطفا جواب بدهند: آیا در کشور ما با تفکیک قوایی که وجود دارد ، رییس جمهور قدرت کافی دارد یا ندارد؟!
الان فروش نفت سه برابر سابق است.
فروش رسمی دلار نیز از 1200 تومان در سال 92 به 3600 تومان افزایش پیدا کرده.
یعنی درآمد 9 برابری.
روزگاری ،گیرندگان ،وامهای کلان میلیاردی میدادند ،تا اینکه یک شیر پاک خورده فقط لیست بیست نفر آنهم از بک بانک را افشا کرد ( مبلغ هشت هزار میلیارد تومان ) اکنون معلوم نیست چه کسی مبالغ کلام که آنهم معلوم نیست از کجا آورده ،را در مؤسسات مالی منحل شده سپرده گذاری کرده ،ونا غافل در صندوقی که شاید بستگان خود آنان ،آنرا خالی کرده اند جامانده ،که اکنون نمایندگان ،میخواهند ،ریس جمهوری را احضار کنند ،وسوال کنند آنهم نمایندگان ،سی ،چهل ،هزار ،رایی ،میخواهند رای بیست ،و چهار میلیونی را بشکنند ؟ اینهمه اعتراض بازنشسته ها ،و کارگرها ،و بیکارها را فقط صدای سپرده گذار صندوق منحل را شنیده ،آیا جای تامل ندارد ،،؟
سلام . نمیدانم چرا جهت گیری تابناک از میانه روی و حق گرایی اخیرا به سمت وسوی دیگری میل میکند.
این همه صغری و کبری چیدن برای چیه یعنی شما نمی دنید علت اعتراضات مردم چیه و سعی می کنید با طرح این مسائل خود را تبرئه کنید ؟ ملت از هردو جناح ناراضی و عصبانی هستند
تنها رجایی منش ها و پیروان واقعی امام و رهبری .
اینقدر شعار ندین که اصلاح طلب و اصولگرا که هیچکاری نکردند بعد مردم از این دو طیف خروج کنند به چه طیفی برسند ؟ 24میلیون اصلاحات را دنبال کردند و 16میلیون اصولگرا همیشه آینده را نمیبینند و بیشتر حسرت گذشته ها را میخورند و 16میلیون نفر اصلا رای ندادند آیا کسی یا مسولی رفت و پرسش کرد که شماها 16میلیون که رای ندادید مشکلات تان چی بود ؟ هیچکس حتی تحقیق جزی نکرد . طولی نمیکشد که با بی اثر کردن شعارهای روحانی که خواهان اصلاحات سیاسی و اقتصادی بودند به طرف سیل رای ندادها در آینده سوق خواهند داد من متعجم از کاربران محترمی که از رییس جمهور درخواست دارند که مطالبات مردم را ولش کن و اجرای قانون چشم انداز را کنار بگذار بیین فلان کس یا فلان حزب چه میگوید پس اگر چنین هست صندوق رای مردم را کنار بگذارید و اینقدر در ویترین دمکراسی اینقدر پز مردم سالاری را ندهیم . هنوز گروهی قبول ندارند که مردم سالاری حاوی سه چیز هست . رای مستقیم مردم به کمک احراب قوی . انتقاد پذیری . راهپیمایی مسالمت آمیز . واین سه گزییه جز ادوات و ابزار دمکراسی هستند . فقط شعار ندیم عمل کنیم
بزرگوار چرا به جلال و جبروت نميخورد؟؟؟!!اينها با گرفتن پست انقدربزرگ شده اند كه حتي حاضر نيستند به ملت پاسخ شفاف دهند .اي كاش همه مسئولين مملكت از رفتار رهبري الگو ميگرفتن تا ما الان دچار اين خسران نميشديم عده اي فرنگ رفته حاكم بر پستهاي حساس شدن و به فكر اجراي سيستم غربي هستند و متاسفانه هيچگونه اگاهي از حكومت إسلامي ندارند و هرگز هم حاضر نيستند در عمل از ولي امر مسلمين تبعيت نمايند .خداوند عاقبت همه ما را بخير كند وانشاالله با دعاي مؤمنين و همت و غيرت مردم و جوانان مؤمن كشور از بحرانهاي مثلث شوم امريكا-صهيونيست-السعود هم به سلامت عبور كنيم.
موسسات مالی در روند ده پانزده ساله پاگرفته بودند اگر کارشان اشتباه بوده باید در یک دوره حداقل ده ساله انها را اصلاح می کردند هراس انی دردل مردم انداختن ورجوع مردم برای برداشت سپرده ها دومینوی ورشکستگی انها وگرفتار شدن مردم را رقم زد وبدنبال ان املاک سقوط کرد که حالاحالاها وقت میبرد گود ورشکسته های این بخش پر شود
جالب اينه كه اكثر كامنتهاي مخالف روحاني از يك ادبيات نوشتاري واحد پيروي ميكند و شايد هم يكنفر هست كه اينارو نوشته
جبروت دارد و لیکن جلال نه
متاسفانه در شرایط کنونی هیچ یک از قوای سه گانه کشور وظیفه قانونی اش را بدرستی انجام نمیدهد بدلیل ملاحضات و لابی گری ها...با این وضع امیدی به بهبود اوضاع نیست
خوب زشته دیگه مگه میشه مگه داریم.؟!
کجای اصول قانون اساسی رعایت و اجرا میشود تا این اصل شده از این به بع اسمش را بگذارید بجای اصول بنویسید عدول
و بجای قانون اساسی بنویسید قانون نا اساسی
این دو کلمه برا ی اقایحداد عادل تو فرهنگستان علوم و ادبیات فارسی صد میلیون براش فاکتور کنه
مشکل نظام از رانت برخی مدیران ان است تاحل نشود اب در هاون کوبیدن است
کاش نه فقط جناب روحانی تمام مسولین پاسخگو بودن درآمد مملکت کجا هزینه میشود چقدر چرا آیا ملت راضی است یانه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل