بازدید 3278
با تعیین سقف درآمد هدفمندی در کمیسیون تلفیق،

بنزین گران نمی‌شود/یارانه ۳۳ میلیون نفر قطع می‌شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ از موافقت کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت برای هدفمندی یارانه‌ها و تعیین سقف ۳۷ هزار میلیارد تومانی درآمدهای هدفمندی در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 07 January 2018

 

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ از موافقت کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت برای هدفمندی یارانه‌ها و تعیین سقف ۳۷ هزار میلیارد تومانی درآمدهای هدفمندی در سال آینده خبر داد.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه عصر امروز (شنبه) کمیسیون تلفیق و در جریان بررسی بخش‌های درآمدی لایحه بودجه سال ۹۷، سقف منابع هدفمندی یارانه‌ها ۳۷ هزار میلیارد تومان تعیین شد.

وی با بیان اینکه درآمد هدفمندی در سال گذشته ۴۸ هزار میلیارد تومان بوده، گفت که کاهش ۱۱ هزار میلیارد تومانی درآمدهای هدفمندی پیشنهاد دولت در لایحه بودجه بودکه کمیسیون تلفیق با آن موافقت کرد.

پیش از این گفته شده بود که با کاهش درآمد هدفمندی به ۳۷ هزار میلیارد تومان، یارانه ۳۳ میلیون نفر حذف خواهد شد.

مصوبات کمیسیون تلفیق برای تصویب نهایی نیازمند رای نمایندگان در صحن علنی مجلس است.

****

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 با اشاره به مخالفت این کمیسیون با پیشنهاد دولت برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده، گفت که قیمت بنزین در سال آینده گران نمی‌شود.

یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا هم‌چنین اظهار کرد: دولت در لایحه بودجه سال 97، درآمد 17 هزار و 400 میلیارد تومانی از محل افزایش قیمت حامل‌های انرژی را پیش‌بینی کرده بود که نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق با آن مخالفت کردند. بر این اساس این رقم باید از محل دیگری جبران شود که کمیسیون تلفیق با تامین 10 هزار میلیارد تومان آن از فروش اموال تملیکی موافقت کرد.

به گفته وی، با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق و در صورت تصویب نهایی آن در مجلس، قیمت بنزین و سایر حامل‌های انرژی در سال 97 افزایش نخواهد یافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر