بازدید 2763

بخشی از نارضایتی ها از بی عدالتی اجتماعی است

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات امروز جامعه ما، متاسفانه سیاه‌نمایی علیه نظام است که برخی برای عزیز شدن خود در جامعه از این روش استفاده می کنند.
کد خبر: ۷۶۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 05 January 2018

شهباز حسن پور بیگلری در دیدار مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان، با تاکید بر این‌که «بخشی از نارضایتی‌ها از بی‌عدالتی اجتماعی است» اظهار کرد: مردم دیگر نمی‌پذیرند که مسئولان در سطح رفاه بالایی باشند اما عده‌ای زیر خط فقر باشند.

وی با تاکید بر این‌که «مشکل دیگر امروز جامعه ایران سیاه‌نمایی‌های صورت گرفته علیه نظام است» اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد هستیم که هرکسی برای این‌که خودش را در جامعه خوب جلوه دهد، شروع به بیان ضعف‌های نظام می‌کند ولی سوال است که در کجای دنیا چنین موضوعی وجود دارد که بخواهد کسی ارکان نظام خود را زیر سوال ببرد؟

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «باید دیگر این موضوع سیاه‌نمایی را تمام کنیم»، در عین حال با اشاره اتفاقات اخیر تصریح کرد: هم اکنون نیز معتقدیم اتفاق خاصی در جامعه نیفتاده است و تنها چند جوان اعتراض خود را با صدای بلند بیان کرده و مسئولان نیز صدای آن‌ها را شنیدند.

وی با تاکید بر این‌که «باید واقعیتها را به مردم بگوییم» افزود: جامعه‌ای که مشکلات خود را شفاف با مردم خود در میان می گذارد، مردم نیز با آن‌ها کنار خواهند آمد پس باید شفاف با مردم صحبت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل