بازدید 7924
۳
در کمیسیون تلفیق بودجه 97 مصوب شد

رایگان شدن هزینه آب، برق و گاز مدارس

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: رایگان کردن هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس آموزشی در سال 97 همچنین پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت فولاد در کمسیون تلفیق مصوب شد.
کد خبر: ۷۶۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵ 04 January 2018

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: رایگان کردن هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس آموزشی در سال 97 همچنین پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت فولاد در کمسیون تلفیق مصوب شد.

جواد کاظم‌نسب عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با اهم مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در فصل درآمدها اظهار کرد: کمک به مراکز آموزشی و کاهش هزینه‌های آن‌ها را اعضای کمیسیون تلفیق مجلس با اجماع کامل مصوب کردند.

وی افزود: بر اساس این مصوبه هزینه آب، برق و گاز مصرفی مدارس در سال 97 رایگان شد و مراکز آموزشی دیگر استرس پرداخت آن‌ها را ندارند.

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان کرد: در سال‌های گذشته عدم پرداخت این قبیل هزینه‌های برای مدیران مدارس و دانش‌آموزان مشکلاتی را به وجود آورده بود.

کاظم‌نسب با اشاره به مطالبات بازنشستگان شرکت فولاد عنوان کرد: مشکل پرداختی و مطالبات بازنشستگان فولاد، با توجه به اینکه 55 درصد سهام شرکت دخانیات ایران مربوط به صندوق بازنشستگان فولاد است نیز مصوب شد.

وی افزود: تا سود حاصله از این سهام به منظور پرداخت حقوق، مطالبات و بیمه درمانی اعضا، به صندوق بازنشستگی فولاد واریز شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
هیچ کجا نبیاد رایگان باشد چون باعث اتلاف انرزی و زیاده روی ان میشود و نسبت به مصرف بی تفاوت میشوند باید مدارا کرد با همه و مدارس ولی مفت هم نه باید بر مصرف نطارت کرد
بسیار خوب است رایگان شدن آب و برق و گاز
پس مدارس چطوری از والدین پول بگیرند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل