بازدید 9332

واکنش جنتی به اتفاقات اخیر

دبیر شورای نگهبان، ناآرامی‌های چند روز گذشته در کشور را حاصل طراحی بیگانگان و همراهی عوامل داخلی دانست.
کد خبر: ۷۶۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱ 03 January 2018

دبیر شورای نگهبان، ناآرامی‌های چند روز گذشته در کشور را حاصل طراحی بیگانگان و همراهی عوامل داخلی دانست.

به گزارش ایسنا، آیت الله احمد جنتی در آغاز جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان با اشاره به اعتراضات و حوادث چند روز گذشته در کشور اظهار کرد: این آشوب‌ها حاصل طراحی بیگانگان دانست که با هماهنگی برخی عوامل داخلی و با استفاده از بستر فضای مجازی رخ داده است.

 

دبیر شورای نگهبان توانمندی نهادهای انتظامی و امنیتی در کنترل این اتفاقات را مایه امیدواری برشمرد و گفت: از مردم انقلابی ایران که به صورت خودجوش برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی در صحنه حضور یافتند و توطئه دشمنان را خنثی کردند، تشکر می‌کنم.

 

جنتی سپس حاضرین در این تجمعات را دو گروه متفاوت دانست و افزود: دلیل حضور برخی افراد، نارضایتی از مشکلات اقتصادی است که باید به آنها حق داد و دولت و سایر نهادهای مرتبط باید به مطالبات آنها رسیدگی کنند، اما برخی هم در این تجمعات حضور یافته بودند که شعارهای هنجارشکنانه می دادند و به مقدسات مردم توهین می کردند و دنبال این بودند که این تجمعات را به حربه‌ای برای ضربه زدن به کشور تبدیل کنند، این گروه از مردم جدا هستند و آشکار است که با تحریک دشمنان ایران اسلامی به صحنه آمده اند و حمایت دشمنان قسم خورده کشور مانند عربستان، آمریکا، اسرائیل و انگلیس از این آشوبها نشان داد که قصد دارند یکپارچگی مردم مسلمان ایران را مخدوش کنند.

 

دبیر شورای نگهبان در پایان با اعلام نگرانی از وضعیت اقتصادی کشور، بیان داشت: عدم رسیدگی به وضعیت نابسامان مؤسسات اعتباری و مالی و عدم پاسخگویی به مطالبات به‌حق مردم، زمینه‌ساز بخشی از این اعتراضات بوده است که لازم است دولت هرچه سریع تر چاره ای برای این مشکلات بیندیشد. همچنین با توجه به این که زمینه سازی این اغتشاشات در فضای مجازی صورت گرفته است، لازم است اقدامات جدی و مؤثری برای قانونمند شدن این عرصه انجام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار