بازدید 2902

مشکل رایانه‌ای پروازها را در آمریکا به هم ریخت

نقص فنی در رایانه‌های اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده باعث تاخیر در تعدادی از پروازهای انجام شده در این کشور در روز گذشته شد.
کد خبر: ۷۶۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 03 January 2018

نقص فنی در رایانه‌های اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده باعث تاخیر در تعدادی از پروازهای انجام شده در این کشور در روز گذشته شد.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، با توجه به اینکه نقص فنی یادشده با بازگشت بسیاری از مسافران فصل تعطیلات کریسمس به شهرهایشان مواجه شده بود، مشکلات زیادی در فرودگاه های این کشور به وجود آمد و افراد زیادی به همین علت سرگردان شدند.

اداره مهاجرت و گمرک آمریکا از توضیح در مورد دلایل وقوع این نقص فنی خودداری کرده و می گوید به هر حال مشکل یادشده به علت وجود یک بدافزار یا برنامه معیوب رخ نداده است.

نکته جالب اینکه در سال گذشته هم مشکل مشابهی در فرودگاه های آمریکا رخ داد و همین مساله به ایجاد ترافیک بی سابقه و مشکلات زیادی منجر شد و اعتراض های شدید مردم را هم به همراه آورد.

امسال نیز بسیاری از مسافران معترض عکس هایی از صف های طولانی انتظار برای سوارشدن به هواپیماها را منتشر کرده اند و این موضوع که رویداد مذکور در اولین روز سال 2018 رخ داده را به تمسخر گرفته اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان