بازدید 7281

نشانه‌های جدایی عاطفی را بشناسید

کد خبر: ۷۶۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 03 January 2018

یک مشاوره خانواده با اشاره به نشانه‌های جدایی عاطفی گفت: لازم است زوجین برای بهتر شدن رابطه به تحسین از یکدیگر بپردازند.

به گزارش فارس، سمیه شاه مرادی، مشاوره خانواده با اشاره به نشانه‌های جدایی عاطفی افزود: ممکن است بعضی نشانه ها در بعضی خانواده ها بروز داده شود و بعضی نشانه ها در بعضی خانواده های دیگر، ولی معمولا نشانه های مشترکی وجود دارد که اگر این نشانه ها به کرات دیده شود به معنای زنگ خطر است.

وی ادامه داد: باید افراد، هوشیار باشند زیرا ممکن است این رابطه با مشکل مواجه شود. یکی از این زنگ خطرها بالابردن میزان انتقاد نسبت به یکدیگر است.

این مشاوره خانواده در ادامه تاکید کرد: لازم است برای بهتر شدن رابطه به تحسین از یکدیگر بپردازند نه اینکه انتقاد نکنند ولی زیاد انتقاد کردن هم خوب نیست.

شاه مرادی با بیان اینکه یکی دیگر از نشانه های جدایی عاطفی، گرایش زوج ها به فعالیت های فردی بیش از حد نرمال است، گفت: تفریح و سرگرمی های فردی در حد نرمال می تواند مفید باشد؛ ولی بیش از حد، واقعا مضر است.

وی در برنامه رادیویی سلامت گفت: این امر رفته رفته باعث جایگزین شدن رابطه مشترک می شود. در این صورت باید به خودشان کمک کنند از مشاوره بهره ببرند.

شاه مرادی در پایان بی توجهی شدید به وظایف خانوادگی را زنگ خطر دیگر دانست و اظهار داشت: این بی توجهی، ممکن است مقطعی باشد و باعث شود رسیدگی کاهش پیدا کند؛ اما جای نگرانی نیست؛ ولی اگر بدون هیچ عامل بیرونی رفته رفته فرد احساس کند کشش و علاقه ای ندارد باید به مشاوره مراجعه کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان