بازدید 5231

کلاهبرداری به بهانه برنده‌شدن در قرعه‌کشی

کد خبر: ۷۶۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 03 January 2018

اعضای دو باند تبهکاری که از ۹۶ نفر در ۱۰ استان کشور بیش از ۱۵‌ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش شرق، در پی دستگیری اعضای دو باند کلاهبرداری در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی، تکمیل تحقیقات از آنان با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

در تحقیقات انجام‌شده مشخص شد کلاهبرداری این افراد تحت عنوان برنده‌شدن مخاطبان در برنامه‌های رادیویی یا قرعه‌کشی اپراتور‌های تلفن همراه در سراسر کشور انجام می‌شده است. اعضای این دو باند با برنامه‌ریزی‌های قبلی طعمه‌های خود را از طریق سایت‌ها و تبلیغات انتخاب کرده و با شگرد‌هایی خاص، آنها را برای دریافت جایزه به دستگاه خودپرداز هدایت کرده و با انجام اعمال متقلبانه وجوهی را از کارت آنان به حساب خودشان انتقال می‌دادند.

در ادامه تحقیقات و رسیدگی به پرونده‌های تشکیل‌شده، در عملیاتی‌ جداگانه، سه نفر دیگر از اعضای این دو باند نیز دستگیر شدند. در روند بازجویی‌های کارآگاهان پلیس مشخص شد که اعضای این باند در استان‌های تهران، قم، اصفهان، مازندران، خراسان‌رضوی، زنجان، تبریز، خوزستان، سمنان و مرکزی تاکنون از ۹۶ نفر به مبلغ ۱۵‌ میلیارد و ۵۰۰‌ میلیون ریال کلاهبرداری کرده‌اند که این تعداد از شاکیان پرونده‌ها با همکاری پلیس آگاهی در سراسر کشور شناسایی شدند.

سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی، در این رابطه اظهار کرد: ‌با توجه به احتمال کلاهبرداری‌های دیگر از سوی اعضای این دو باند، تحقیقات تکمیلی از دستگیرشدگان با هماهنگی مرجع قضائی همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها