بازدید 10889

مرد شیطان صفت به دام افتاد

پلیس با حضور به موقع توانست مردی شیطان صفت را قبل از عملی کردن نقشه شومش، دستگیر کند.
کد خبر: ۷۶۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵ 02 January 2018

پلیس با حضور به موقع توانست مردی شیطان صفت را قبل از عملی کردن نقشه شومش، دستگیر کند.

به گزارش مهر، ساعت ۰۱:۳۰ بامداد هفدهم آذر عوامل گشت آشکار پلیس آگاهی در حین گشت زنی در محدوده اتابک به یک دستگاه خودرو پراید که به صورت مشکوک در داخل کوچه‌ای خلوت و تاریک پارک بود مشکوک شدند. در بررسی بیشتر مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت بود و دستور دستگیری سرنشینان آن در سیستم جامع پلیس ثبت شده است.

راننده خودروی پراید با مشاهده گشت پلیس آگاهی اقدام به روشن کردن پراید و فرار از محل می‌کند. در زمان تعقیب و گریز، مأموران گشت متوجه حضور خانمی در قسمت سرنشین صندلی جلوی پراید شدند که با راننده درگیر شده است؛ نهایتا خودرو پراید از مسیر اصلی منحرف شده و با جدول کنار خیابان برخورد کرده و دچار ترکیدگی لاستیک می‌شود و راننده آن دستگیر می‌شود.

با دستگیری راننده پراید به نام علیرضا ۴۲ ساله و در بررسی سوابق وی مشخص شد که او از مجرمان سابقه داری است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف مرتبط با آزار و اذیت جنسی، آتش سوزی عمدی و سرقت اماکن در تهران، ورامین و استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر نیز تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار دارد.

خانم جوانی که در زمان دستگیری متهم در داخل خودرو پراید حضور داشت و با متهم درگیر شده بود، پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۲۲ در حالی که هوا بارانی بود از محل کارم در افسریه به قصد رفتن به خانه خارج شده و به عنوان مسافر سوار یک خودرو پراید شدم. زمانی که در نزدیکی محل سکونت به راننده اعلام کردم که کمی جلوتر پیاده خواهم شد، ناگهان راننده خودرو را متوقف و به سرعت به عقب ماشین آمد؛ به من حمله ور شد و با دست، دهان و گلویم را گرفت.

وی گفت: راننده به زور مرا به صندلی جلو برد و درهای ماشین را قفل کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد؛ در همین زمان بود که این شخص متوجه چراغ گردان ماشین پلیس شد که بلافاصله ماشین را روشن کرده و شروع به حرکت کرد. نهایتا پس از طی مسافت کوتاهی و در حالی که ماشین پلیس به دنبال ما آمده بود، با این شخص درگیر شده و موفق شدم تا خودرو را از مسیر اصلی اش خارج و در ادامه مأموران نیز اقدام به دستگیری راننده پراید کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار