بازدید 9782

توییت مجدد ترامپ درباره ایران و خشم کاربران

دونالد ترامپ در حالی پنجمین پیام توئیتری خود را در حمایت از برخی ناآرامی‌های روزهای گذشته ایران منتشر کرد که سخنانش در فضای مجازی با واکنش شدید و منفی کاربران ایرانی و آمریکایی مواجه شده است.
کد خبر: ۷۶۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲ 02 January 2018

دونالد ترامپ در حالی پنجمین پیام توئیتری خود را در حمایت از برخی ناآرامی‌های روزهای گذشته ایران منتشر کرد که سخنانش در فضای مجازی با واکنش شدید و منفی کاربران ایرانی و آمریکایی مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا برای پنجمین بار متوالی در شش روز گذشته با انتشار پیامی توئیتری به حمایت‌های مداخله‌جویانه نسبت به برخی ناآرامی‌های ایران واکنش نشان داد.

وی مدعی شد: مردم ایران در نهایت بر علیه رژیم فاسد و ظالم ایران برخواسته‌اند. همه پول‌هایی که باراک اوباما به طور احمقانه‌ای به ایران داد وارد جیب مقامات و نیز خرج تروریسم شد.

ترامپ بار دیگر بر این دیدگاه خود تاکید کرد که "مردم (ایران) غذای زیادی ندارند و با تورم عظیم روبرو هستند و در این کشور حقوق بشر نیست."

اظهارنظر ترامپ درباره "گرسنه" بودن مردم ایران که در توییت قبلی‌اش به آن اشاره کرد در 24 ساعت گذشته با واکنش‌های شدید کاربران اینترنتی و حتی مقامات پیشین آمریکا مواجه شد.

سامانتا پاور نماینده دولت اوباما در سازمان ملل در واکنش به توییت‌های ترامپ درباره اعتراض‌ها در ایران در پیامی طعنه‌آمیز گفت: ما آن قدر در کنار مردم ایران هستیم که اجازه نمی‌دهیم به اینجا (آمریکا) بیایند.

در عین حال توئیت‌های مضحک، غیرواقع‌بینانه و عجولانه ترامپ در حالی ادامه دارد که این توییت‌ها در حال تبدیل شدن به ضد ترامپ هستند.

کاربران اینترنتی در کامنت‌هایی که پایین توییت ترامپ نوشته‌اند او و اظهاراتش را به تمسخر گرفته‌اند.

یکی از کاربران آمریکایی با حالتی تمسخرآمیز نوشت: تو واقعا نمی‌دونی داری چه غلطی می‌کنی، حتی آرایشگر تو هم دقیقا نمی‌دونه چه غلطی می‌کنه!

کاربر خارجی دیگری نوشت: اوباما به آنها پول نداد؛ پول خودشان بود که آمریکا آنها را مسدود کرده بود!

دیگری نوشت: «استعفا بده بازنده!»

کاربری دیگر نوشت: رییس‌جمهور عزیز واقعا نیازی نیست که ایران را اینگونه مورد هدف قرار بدی!

و ...

«لطفا برای رضای خدا دهنتو ببند!»

«در جهانی با آمریکا و ترامپ هر کشوری باید سلاح هسته‌ای داشته باشد!»

«اموال میلیون‌ها مالیات دهنده هم میره تو جیب تو!»

«تو فعلا بهتره یاد بگیری از ویرگول و حروف بزرگ انگلیسی درست استفاده کنی!»

«هر چه که از دهنت خارج می‌شه دروغه!»

«عجیبه! اگر اینقدر حس همدردی با مردم ایران داری، چرا اجازه نمی‌دی وارد آمریکا بشن؟!»

«تو فقط توئیت کن و امیدوار باش!»

«رژیم فاسد ایران؟ این صحبت‌ها برای کسی که از طبقه کارگر می‌دزده تا پولدارها رو سرمایه‌دارتر کنه عجیبه!»

«چرا اینقدر به ایران وسواس داری؟ یه جای کارت میلنگه!»

«لطفا رژیم خودت رو هم تغییر بده»

«آیا این خود تو نبودی که از اومدن مردم بزرگ ایران به آمریکا جلوگیری کردی؟»

به گزارش ایسنا، پیش‌تر نیز بن رودز، مشاور امنیت ملی باراک اوباما خطاب به ترامپ گفته بود که ایرانی‌ها برای خودشان اعتراض می‌کنند نه برای آمریکا!

حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان نیز روز دوشنبه با اشاره به ابراز شادی دشمنان انقلاب نسبت به ناآرامی‌های ایران، گفت: ترامپ که امروز در آمریکا با مردم ایران همدردی می‌کند یادش رفته که چند ماه پیش ملت ایران را تروریست نامید، این آدمی که سر تا پایش علیه ملت ایران است حق ندارد برای مردم دلسوزی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر