بازدید 4775

کمپین دعوت از مسئولین برای حضور در جمع معترضان

کد خبر: ۷۶۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 02 January 2018

جمعی از نخبگان، کمپینی برای دعوت از مسئولان برای حضور در جمع مردم و معترضان جهت ارتباط مستقیم و بی واسطه تشکیل دادند. تا کنون هزار نفر به این کمپین پیوسته اند.

به گزارش تابناک، در متن این کمپین آمده است:

باسمه تعالی

اگر به واسطه سوء مدیریت و ضعف فکر و عمل شما، به اسلام و مسلمین ضرری و خللی واقع شود و خود میدانید و به تصدی ادامه می دهید مرتکب گناه عظیم و کبیره مهلکی شده اید که عذاب بزرگ الهی دامنگیرتان خواهد شد.
امام خمینی۶۳-۱۱-۲۲، صحیفه نور، جلد ۱۹، ص ۱۰۸

خجلت و شرمندگی نظام از بیکاری یک جوان، از خجلت و شرمندگی جوان بیکار در خانواده خود، بیشتر است.
مقام معظم رهبری ۹۵-۳-۱۶

مسئولان محترم جمهوری اسلامی ایران

توجه به خواست محرومین و مستضعفین، که صاحبان این کشور هستند، باید در اولویت همه برنامه‌ها و فعالیت‌های برنامه‌ریزان کشوری باشد. مدتی است صدای اعتراض به تنگی معیشت و فساد اقتصادی و نادیده گرفته شدن حقوق ملت توسط برخی متخلفان دولتی و خصوصی بلند شده است. عدم پاسخ‌گوئی، توجیه و حواله مشکلات به دلایل دیگر خارجی یا طبیعی، باری از مسئولیت شما پاسخ‌گویان در جمهوری اسلامی کم نمی‌کند. چرا که قبول مسئولیت، ضمن قبول همه این مصائب و مشکلات بوده است.

طبیعی است در صورت توجه به درخواست مردم، همه ما نیز در کنار شما به تلاش همه جانبه برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور خواهیم پرداخت اما انفعال در برابر خواسته‌های به حق مردم، اعتراضات را به كام مطالبات تندتر و كشور عزيزمان را به باتلاق ناامنی خواهد كشاند.

مطالبه صریح ما این است که به عنوان منتسبین به جمهوری اسلامی و مسئول عن رعیته، بدون حائل و تشریفات در میان مردم حاضر شوید، مطالبات ایشان را با حوصله و سعه صدر بشنوید، از آنها دلجوئی کنید و در اسرع وقت برای پاسخگوئی و حل مشکلات این مردم غیور و صبور و رنج‌کشیده اقدام نمایید.

ما همچنان بر پیگیری آرمان مهم انقلاب اسلامی که پیگیری حقوق مستضعفین است، نظارت می‌کنیم و تا برآورده شدن درخواست‌های به حق این صاحبان اصلی انقلاب، از پای نمی‌نشینیم و مجدانه معتقدیم حضور در جمع ولی نعمتان و مردمانی که گلایه مندند و با جریانات آشوبگر سیاسی مرزبندی دارند، می تواند آرامش را به کشور برگرداند.

سلام علی من اتبع الهدی

رونوشت:
1. شهرداران
2. فرمانداران
3. نمایندگان مجلس
4. روسای ادارات
5. ائمه جمعه
6. استانداران
7. مدیران رسانه ملی
8. سازمان‌ها و نهادهای تابعه دولت
9. بنیاد مستضعفان
10. هیئت وزیران
11.نهاد ریاست جمهوری
12. قوه قضائیه
13. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
14. بانک مرکزی جمهوري اسلامي ايران

و همه مسئولینی که دغدغه‌مند عدالت‌اند و پیگیر حقوق مستضعفین

#مسئولین_میان_مردم_بروید

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس