بازدید 8356

برخورد با تجمعات غیر قانونی در استان مرکزی

استاندار مرکزی بر حفظ وحدت و انسجام ملی تاکید کرد و گفت: با هرگونه تجمع غیر قانونی در استان برخورد می‌شود.
کد خبر: ۷۶۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶ 02 January 2018

استاندار مرکزی بر حفظ وحدت و انسجام ملی تاکید کرد و گفت: با هرگونه تجمع غیر قانونی در استان برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا از اراک، سیدعلی آقازاده اظهار کرد: اتفاقاتی که غروب نهم دی‌ماه رخ داد و عده‌ای به ظاهر با نام اعتراض به گرانی‌ها به خیابان‌ها آمدند و اموال عمومی را تخریب کردند، کام شیفتگان ایران اسلامی و مردم شهرمان را تلخ کرد.

وی افزود: در پی این وقایع علی‌رغم اینکه می‌توانستیم با این اقدام برخورد کنیم ولی از آنجا که ممکن بود بین این افراد مردمی باشند که با صداقت آمدند و خواستند اعتراض خود را به‌صورت شفاف و علنی بیان کنند لذا سعی شد در اولین تجمع مردم کمترین برخورد قهری با این افراد صورت بگیرد و برخوردی هم انجام نشد.

استاندار مرکزی گفت: متاسفانه گروه مهاجم با حمله به اماکن عمومی خساراتی را وارد کردند و 12 نفر از ماموران نیروی انتظامی استان را مجروح کردند که این اتفاقات باعث شد برای جلوگیری از تکرار این حوادث تمهیدات ویژه‌ای در شورای تامین اندیشیده شود.

آقازاده متذکر شد: به هیچ‌وجه اجازه برگزاری این‌گونه تجمعات را نخواهیم داد و کسانی‌که می‌خواهند اعتراض خود را مطرح و در جایی تجمع کنند باید با اخذ مجوزهای لازم نسبت به این کار اقدام کنند در غیر این صورت حتما با برخورد قهری و قانونی ماموران حافظ نظم روبرو خواهند شد و براساس مصوبه شورای تامین و شورای امنیت کشور با آنها برخورد می‌شود.

استاندار مرکزی افزود: در جریان این تجمعات و تخریب حدود 100 نفر دستگیر شده‌اند که با اطلاعاتی که کسب شده برخی از این افراد دارای سوابق جرایم اجتماعی و شرارت و برخی نیز در حال شناسایی هستند.

آقازاده بیان کرد: با بررسی‌هایی که توسط دستگاه‌های اطلاعاتی انجام شده تعدادی از افراد دستگیر شده اعتراف کردند از طریق شبکه‌های خارجی و اطلاعات فضای مجازی که از خارج کشور می‌رسد و با هدایت آنها وارد این اغتشاش شدند.

وی افزود: اگر جلوتر رویم رابطه‌های کاملا رسمی این عده از اغتشاشگران را با شبکه‌هایی که رد پای بدخواهان انقلاب اسلامی در آن است و در راس آنها امریکا و رژیم صهیونیستی دیده خواهد شد و ما به آنها رسیده‌ایم، این رد پا و تلاش‌های مذبوحانه از طریق دشمنان ما از جمله رژیم سعوی بوده که بارها در اظهاراتشان گفته‌اند حاضریم پول‌های زیادی هزینه کنیم و اقدامات بسیاری انجام دهیم تا اتحاد ملی در ایران را شکست دهیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: ما نباید فریب عده‌ای را بخوریم که به ظاهر می‌خواهند به نام اعتراض به گرانی بیایند و اساس انقلاب و وحدت ملی کشور را نشانه بگیرند و بخواهند با اقدامات خرابکارانه به اموال عمومی خسارت وارد کنند و این اتفاقات را نشان دهند.

آقازاده درباره وظیفه مسئولان نسبت به مطالبات مردم، گفت: این مطالبات یک شبه بوجود نیامده که بخواهیم یک شبه آن را از بین ببریم. اقداماتی که در دولت کنونی برای رفع مشکلات اقتصادی و دغدغه های مردم انجام شده اقدامات خوبی است و باید برای کسب نتیجه بهتر ظرفیت اقتصادی کشور افزایش یابد .

وی افزود: با تحقق رشد اقتصادی می توانیم سالانه 20 تا 30 درصد بیشتر از هدف تعیین شده اشتغال ایجاد نمائیم و در بازار اشتغال رونق ایجاد کنیم و گام مهمی در جهت کاهش نرخ بیکاری برداریم.

استاندار مرکزی در پایان از خانواده‌ها خواست مراقب فرزندان خود باشند و اجازه ندهند احساسات پاک آنها دستخوش سوء استفاده عده‌ای شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان