بازدید 4700

راهپیمایی مردم زنجان در محکومیت تجمع‌های خیابانی

جمع کثیری از مردم زنجان عصر امروز در محکومیت تجمع‌های خیابانی روزهای اخیر دست به راهپیمایی زدند.
کد خبر: ۷۶۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ 01 January 2018

جمع کثیری از مردم زنجان عصر امروز در محکومیت تجمع‌های خیابانی روزهای اخیر دست به راهپیمایی زدند.

به گزارش ایسنا، این راهپیمایی در مزار شهدای پایین زنجان آغاز شد و در هنگام اذان مغرب به میدان انقلاب، محلی که در دو روز گذشته شاهد برخی تجمع‌های خیابانی بود، رسید. امام جمعه زنجان در این محل با پیوستن به راهپیمایان طی سخنانی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات اقتصادی مردم از مسیر صحیح و قانونی خاطرنشان کرد: دشمنان از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می‌کنند و می‌خواهند پیشرفت و توسعه کشور ما را با مانع مواجه سازند.

آیت‌الله علی خاتمی با تاکید بر اینکه زمانی که می‌بینیم دشمنان از حرکت‌هایی در داخل خوشحال می‌شوند باید رفتارهایمان را تصحیح کنیم، خواستار آرامش مردم در پیگیری مطالبات اقتصادی شد.

بعد از سخنان امام جمعه زنجان، نماز مغرب و عشا در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب به امامت امام جمعه زنجان اقامه شد و راهپیمایان پس از اقامه نماز، مسیر خود را در خیابان سعدی ادامه دادند که این راهپیمایی هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

مشاهدات عینی خبرنگار ایسنا حاکی از این است که فعالیت روزمره کسبه که در دو روز گذشته با وقفه مواجه شده بود، در حال حاضر با باز شدن مغازه‌ها و رفت و آمد مردم از سر گرفته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل