بازدید 5197
گزارش

خیزواسطه‌هابرای‌ تمدیدنیم‌میلیون‌دلاری‌باشفر!+شایعه چندمشتری‌داخلی

واسطه ها دست بکار شده و در این اوضاع نابسامان اقتصادی مردم که موجب اعتراض ها نیز شده است، به مدیران استقلال فشار می آورند که مبلغ نیم میلیون دلار می‌تواند مرد آلمانی را برای ماندن در استقلال راضی کند! البته در ادامه یک شرط هم مطرح شده؛ اینکه استقلال باید مالیات شفر را هم پرداخت کند! همان سوژه تکراری که امروز باعث انباشت بدهی چند ده میلیاردی استقلال شده است که توان تسویه آن نیست.
کد خبر: ۷۶۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 01 January 2018

با توجه به نتایج و پیشرفت محسوس سطح کیفی بازی استقلال تهران با هدایت وینفرد شفر، طبیعی است که هیت مدیره این باشگاه به دنبال تمدید با پیرمرد آلمانی باشند اما در این میان بازار گرمی و مطرح کردن ارقام عجیب و غیرواقعی، تنها از تمایل واسطه ها نشات می گیرد. 

به گزارش تابناک ورزشی، پس از جدایی علیرضا منصوریان از استقلال، مدیران آبی به دنبال آن بودند که یک مربی خارجی مناسب و ارزان‌قیمت را به ایران بیاورند. این در حالی بود که «فاتح‌تریم» امپراتور فوتبال ترکیه رقمی معادل ۲۰میلیارد تومان هزینه برای استقلالی‌ها دربرداشت و به این دلیل قرعه به نام وینفرد شفر بیکار افتاد تا پیرمرد هدایت باشگاه بزرگ را برعهده بگیرد. سرمربی سابق کارلسروهه، تیم ملی کامرون و جامائیکا که یکی-دو سالی می‌شد از سطح اول فوتبال دور شده بود و بدش نمی‌آمد به قاره آسیا و ایران بیاید. سرمربی آلمانی حاضر شد با رقم نازل ۱۸۰هزاردلار جانشین علیرضا منصوریان شود و کسی هم انتظار نداشت یک‌شبه معجزه کند. اما به مرور هر چه از زمان حضور وینفرد شفر در استقلال گذشت مشخص شد او مربی توانایی است و پیشرفت محسوس بازیکنان، هواداران آبی را امیدوارتر کرد.

تلاش دلال ها برای تمدیدنیم میلیون دلاری با شفر!+شایعه چندمشتری داخلی

چند هفته‌ای هم می‌شود که استقلال هم خوب بازی می‌کند و هم خوب گل می‌زند. زدن ۳گل به سپاهان قدرتمند و ۴گل به قاتل پرسپولیس (بخوانید نفت آبادان) مدیران استقلال را به این فکر فرو برده که هر چه زودتر قرارداد مربی بادانش آلمانی خود را تمدید کنند. از اینجا به بعد زمزمه های ساختگی و طرح اعداد و ارقام محیرالعقول شروع می شود و برخی منابع خبری دنبال فشار به رضا افتخاری برای بالابردن بی قاعده حقوق شفر هستند.

یکی از رسانه های ورزشی در مطلبی عجیب از قول یک منبع ناشناخته، نوشته است که هنوز موضوع تمدید به اطلاع خود وینفرد شفر نرسیده اما بعید است او با ۱۸۰هزار دلار راضی به تمدید قرارداد شود! در ادامه حرف دل اطرافیان شفر با گوشه و کنایه مطرح می شود که استقلالی‌ها قصد دارند پیشنهاد ۵۰۰ هزاردلاری پیش روی وینفرد شفر بگذارند(!) بررسی ها نشان می دهد استقلال به هیچ عنوان قصد ندارد در ابتدای مذاکرات چنین پیشنهادی بدهد و افزایش سه برابری قرارداد اصلا در هیچ جای دنیا مرسوم و منطقی نیست.

برخی از واسطه های شفر که توسط پیشکسوتان استقلال پای آنها در این انتقال به میان آمد حالا مدعی شده اند چنین مبلغی می‌تواند مرد آلمانی را برای ماندن در استقلال راضی کند! البته در ادامه یک شرط هم مطرح شده است؛ اینکه استقلال باید مالیات شفر را هم پرداخت کند! همان سوژه تکراری که امروز باعث انباشت بدهی چند ده میلیاردی استقلال شده است که توان تسویه آن نیست.

در پایان این گزارش نوشته شده که نباید از یک نکته هم غافل شد؛ اینکه «یکی، دو تیم داخلی هم به صورت تلویحی پیشنهاداتی به مرد آلمانی داده‌اند.» احتمالا مسوول بخت برگشته ای که این خبر را بخواند باید بلافاصله هیپنوتیزم شده و مو به مو دستورالعمل های ابلاغ شده را به مرحله اجرا بگذارد و پیش نویس قرارداد را با نیم میلیون دلار بی زبان در این اوضاع بحرانی جامعه ایران، به شفر پیشنهاد بدهد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس