بازدید 3097

سازمان لیگ برای صدورکارت مربی حریف پرسپولیس،شرط گذاشت

کد خبر: ۷۶۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 01 January 2018

کادرفنی جدید تیم نفت پس از پرداخت بخشی از بدهی این تیم توسط مالک جدید و صدور پروانه فعالیت می‌تواند روی نیمکت این تیم حضور پیدا کند.

 به گزارش تابناک ورزشی، شرکت تهران کاررسا دیروز پس از جلسه‌ای که در وزارت نفت برگزار شد، به عنوان مالک جدید تیم فوتبال نفت تهران انتخاب شد. مدارک این شرکت به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ارسال شده اما هنوز کامل نشده است. به همین دلیل جلسه کمیسیون ماده ۵ برای صدور پروانه فعالیت موقت به نام شرکت تهران کاررسا فعلا برگزار نشده اما تا پایان هفته با تکمیل مدارک این شرکت، پروانه فعالیت موقت باشگاه نفت به مدت دو ماه به نام مالک جدید صادر می‌شود.

پیش از این باشگاه نفت به دلیل این که مجوز فعالیت نداشت، اجازه حضور در فصل نقل و انتقالات را پیدا نکرد تا در دو بازی مقابل سپیدرود و فولاد بدون حضور سرمربی به میدان برود. سعید فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا با صدور پروانه فعالیت کارت مربی‌گری کادر فنی جدید این باشگاه به سرمربی‌گری هومن افاضلی صادر می‌شود، اظهار کرد: تیم فوتبال نفت از حضور در نقل و انتقالات محروم است به همین دلیل تنها با صدور پروانه فعالیت نمی‌توان برای کادر فنی جدید این باشگاه کارت مربی‌گری صادر کرد. آن‌ها باید بخشی از بدهی‌های‌شان را پرداخت کنند و رسید آن را برای ما بیاورند تا قراردادهای جدید آن‌ها در سازمان لیگ ثبت شود.

او هم‌چنین درباره زمان برگزاری جلسه کمیته انضباطی دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: این جلسه امروز بعدازظهر برگزار می‌شود. طبق اعلام فریبرز محمودزاده، رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، باشگاه‌های بدهکار باید ۲۰ درصد از کل بدهی‌های‌شان به علاوه مبلغی معادل مبلغ بازیکنی که قصد جذب آن را دارند به کمیته انضباطی پرداخت کند تا اجازه فعالیت در نقل و انتقالات را پیدا کند. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر