بازدید 2377

لایحه بودجه ۹۷ در اتاق شیشه‌ای قرار دارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: از اینکه لایحه بودجه در اتاق شیشه‌ای قراردارد در مقایسه با میزان شفافیت لوایح بودجه سال‌های گذشته باید راضی باشیم.
کد خبر: ۷۶۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 01 January 2018

غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص میزان شفافیت در بودجه سال 97، اظهار داشت:مهم‌ترین نقطه قوت در لایحه بودجه سال 97 این بود که بلافاصله بعد از ارائه گزارش رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه در فضای مجازی از جمله سایت سازمان برنامه و بودجه منتشر شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه لایحه بودجه سال 97 بعد از انتشار زیر ذره‌بین افرادی که بر روی این مسائل حساسیت دارند قرار گرفت، گفت: این مسئله باعث روشن شدن بسیاری از ردیف‌های لایحه بودجه شد، چراکه در لوایح بودجه موازی‌کاری‌های فراوانی وجود دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر با اشاره به اینکه میزان شفافیت لایحه بودجه نسبی است، ادامه داد: از اینکه لایحه بودجه در اتاق شیشه‌ای قرار دارد در مقایسه با میزان شفافیت لوایح بودجه سال‌های گذشته باید راضی باشیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه به نسبتی که دولت به‌سمت قرار دادن خود در اتاق شیشه‌ای برود امیدواری افزایش می‎‌یابد، خاطرنشان کرد: افرادی هستند که به حقوق عموم مردم، آگاهی عمومی و اینکه مردم هستند که نقش اصلی را باید در اداره کشور داشته باشند اعتقاد دارند و این مسئله بسیار کمک کننده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل