بازدید 2256

رییس جمهور روزانه به مردم گزارش بدهد

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس با بیان اینکه جمع شدن اعتراض‌های خیابانی نیازمند ایجاد میتینگ‌های فرهنگی وانتقادی است،گفت: رییس جمهور باید روزانه به مردم گزارش بدهد.
کد خبر: ۷۶۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 01 January 2018

 

یوناتن بت کلیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره تاثیر اقدامات فرهنگی برکنترل اعتراض‌های خیابانی شهروندان،گفت: گفت و شنودهای فرهنگی و انتقادی در مکانهای مشخص جایگزین اعتراضات خیابانی شود واین حرکت نیازمند تزریق روحیه انتقاد در حوزه فرهنگ انتقادی است.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهروندان مکانی را می خواهند که بتوانند نسبت به موضوعات مختلف نظرات خود را شفاف بیان کنند و در نتیجه آن نیز پاسخ مناسبی به انتقاداتش داده شود.

وی تصریح کرد: تاریخ و فرهنگ ایران زمین در سرتاسر جهان زبانزد است و از همین رو ما مبتکر گفت‌و گو میان ادیان‌ها هستیم بنابراین در شان کشورمان نیست که اعتراضات خیابانی داشته باشیم بلکه باید اعتراض خیابانی در قالب میتینگ های فرهنگی و انتقادی با مدیرت دولت برگزار شود.

وی با بیان اینکه ما در دنیا مبتکر ایجاد صلح، امنیت و ارامش هستیم، افزود: جمع شدن اعتراضهای خیابانی در ایجاد میتینگ های فرهنگی نهفته است.

بت کلیا افزود: رییس جمهور نباید 2الی سه ماه یکبار با مردم دیدار و در برنامه تلویزیونی گزارش عملکرد بدهد بلکه باید روزانه گزارشات موضوعات مختلف را به مردم بدهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: رییس جمهور مردم را به روز درباره مسائل مختلف کشور مطلع کند زیرا مردم نامحرم نیستند بنابراین باید مشکلات پشت پرده را برای مردم بازگو کنند و مطمئن باشندکه مردم مشکلات را درک خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر