بازدید 3795

جهانیان طلبکارشد:از وزارت نفت خسارت می‌گیرم!

فوتبال ایران به جز مدیران بانکی و دولتی ها نمی تواند مالک دیگری داشته باشد و طبیعتا من هم به عنوان یک وصله ناجور از فوتبال بیرون گذاشته شدم.اولین اشتباه را هم خودم انجام دادم که علی کریمی را به عنوان سرمربی انتخاب کردم
کد خبر: ۷۶۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ 31 December 2017

حمیدرضا جهانیان مالک سابق باشگاه نفت‌تهران در گفت‌وگو با ورزش سه اعلام کرد که خسارت مخارج انجام شده در باشگاه نفت را از وزارتخانه دریافت خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، جهانیان که امروز در مراسم تغییر مالکیت باشگاه در تهرانسر حضور پیدا کرده بود، درباره این شایعه که وی را از کنار زمین به بیرون هدایت کرده‌‌اند می‌گوید: این خبرها اشتباه است و من به تمرین تیم رفتم، به بازیکن‌ها خسته نباشید گفتم، به تیم پایه سر زدم و خیلی شیک تیم را به مالکان بعدی تحویل دادم. متاسفانه فوتبال ایران به جز مدیران بانکی و دولتی ها نمی تواند مالک دیگری داشته باشد و طبیعتا من هم به عنوان یک وصله ناجور از فوتبال بیرون گذاشته شدم. من امیدواری زیادی به نفت داشتم اما متاسفانه فضای مناسبی حاکم نبود و اولین اشتباه را هم خودم انجام دادم که آقای علی کریمی را به عنوان سرمربی انتخاب کردم که این آغاز مشکلات ما بود. بعد هم آقای گل‌محمدی که از دوستان قدیمی آقای کریمی است به دلیل مشکلات سیاسی علیه من کار کرد و در نهایت به نتیجه رسید. اما فوتبال یک صنعت پولساز و جذاب است و من قصد ندارم از این عرصه بیرون بروم و قطعا در یک زمان دیگر دوباره به فوتبال بازخواهم گشت.

 

جهانیان درباره مخارجی که در دوران حضور در سمت مالک باشگاه انجام داده هم گفت: این مخارج را از وزارت نفت به نرخ روز دریافت خواهم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل