بازدید 4170
خبر

جدایی طارمی از پرسپولیس قطعی شد

کد خبر: ۷۶۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 31 December 2017

مهاجم محروم پرسپولیس که از مدتها قبل به دنبال جدایی بود سرانجام توانست موافقت سرمربی تیمش را برای رفتن بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در دو فصل اخیر مهدی طارمی تلاش داشته به تیمی در خارج از ایران منتقل شود. آخرین بار چند روز قبل ماجرای پیشنهاد الغرافه قطر که در پلی آف لیگ قهرمانان قرار دارد به طارمی مطرح شد اما برانکو در مصاحبه ای رسما اعلام کرد این پیشنهاد نه برای طارمی و نه پرسپولیس خوب نیست. اما امروز برانکو درباره طارمی حرف تازه ای زد. او گفت: «منکر ارزش و توانایی‌های او نمی‌شوم. گل‌های او برای ما پیروزی و قهرمانی را به ارمغان آورد. باید بدانیم ایشان ملی‌پوش است. او اشتباه کرد، اما همه اشتباه می‌کنند. او با قصد، نیت و عمداً نخواست این‌طور شود. جریمه و محروم شد و عواقبش را دید. آن هم در سالی که سال جام جهانی بود. جریمه‌ و تاوانش را می‌دهد. در همه باشگاه‌ها اشتباه پیش می‌آید. طارمی حرفه‌ای است. قراردادش تمام شده و طبیعی است که نمی‌خواهد بماند. این حق اوست و نباید از او ایراد گرفت.»

 برانکو تاکید دارد که طارمی قراردادش تمام شده و دوست ندارد در پرسپولیس بماند و این را می توان به عنوان جدایی قطعی اقای گل دو فصل اخیر لیگ برتر از پرسپولیس دانست. 

جدایی طارمی از پرسپولیس قطعی شد

اگر پیشنهاد الغرافه پیشنهاد خوبی نبوده است و در آن زمان با آن مخالفت شد پس طارمی پرسپولیس را به چه مقصدی ترک می کند. هنوز هیچ خبر رسمی درباره پیشنهاد خارجی به غیر از الغرافه منتشر نشده است اما پیگیری اخباری که در ماه های اخیر منتشر شده احتمال حضور او در لیگ یونان را نشان می دهد. از مدت ها قبل این خبر منتشر شده است که باشگاه پانیونیوس یونان که به تازگی احسان حاج صفی و مسعود شجاعی از آن جدا شده اند خیلی وقت است که قصد دارد یک بازیکن سرشناس ایرانی را به خدمت بگیرد و شاید آن بازیکن مهدی طارمی باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان