بازدید 5428
گزارش

تمدیدزودرس استقلال باشفر؛اعلان جنگ علنی درلیگ18به پرسپولیس

شفر مربی شناخته شده ای در کشورهای خاورمیانه است و در صورت درخشش این مربی با استقلال در آسیا و لیگ ایران این احتمال وجود دارد که پیرمرد با وعده های چرب ناپرهیزی کند و راهی تیم های لیگ کشورهای حاشیه خلیج فارس شود
کد خبر: ۷۶۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 30 December 2017

تمدید قرارداد با سرمربی آلمانی استقلالی ها یکی از موضوعاتی است که کادرمدیریتی استقلال باید بعد از نمایش های اخیر به آن رسیدگی کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، قرارداد وینفرد شفر سرمربی استقلال بسیار کوتاه بوده و در پایان فصل به پایان می رسد و قرارداد او در شرایطی تمدید می شود که این سرمربی آلمانی یا بتواند جام حذفی را فتح کند و یا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را با قرار گرفتن در یکی از رتبه های اول تا سوم کسب نماید. اولی بسیار محتمل شده است چون در جمع چهارتیم پایانی حریف قلدری مقابل آنها نیست و در دومی هم با روند آبی ها بعید به نظر نمی رسد و قابل دسترس است.

شروط موردنظر مدیران استقلال برای تمدید قرارداد با شفر هر چند در روز عقد قرارداد با این مربی منطقی به نظر می رسید اما با گذشت زمان و عملکرد قابل قبول تیم شفر به نظر می رسد خیلی زودتر از چیزی که تصور می شد درحال رقم خوردن ئ تامین است. اما عده ای هم معتقد به تمدید قرارداد زودهنگام استقلالی ها با شفر هستند که چند ویژگی مثبت برای این باشگاه دارد.

مشخص شدن تکلیف استقلال برای فصل آینده، مهمترین دستاورد این اتفاق است. بازیکنان استقلال مطمئنا در صورتیکه از تمدید قرارداد شفر مطمئن شوند، با رویکرد متفاوتی در این تیم حضور خواهند داشت. همچنین شفر اگر از قرارداد فصل آینده خود مطمئن باشد، برنامه ریزی بلند مدت انجام می دهد که این موضوع برای آینده استقلال بسیار مهم است و حتی در زمینه جذب نفرات جدید هم از همین حالا مطالعه دقیق تری خواهد داشت. 

از سوی دیگر شفر مربی شناخته شده ای در کشورهای خاورمیانه است و در صورت درخشش این مربی با استقلال در آسیا و لیگ ایران این احتمال وجود دارد که پیرمرد با وعده های چرب ناپرهیزی کند و راهی تیم های لیگ کشورهای حاشیه خلیج فارس شود. به نظر می رسد مدیران استقلال با توجه به روند خوب این تیم در هفته های گذشته، می توانند با تمدید قرارداد شفر از همین حالا برای فتح لیگ هجدهم به قرمزها اعلام جنگ کنند.

تمدیدزودرس استقلال باشفر؛اعلان جنگ علنی درلیگ18به پرسپولیس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل