بازدید 19584

اعدام دزدان مسلح سوپرمارکت‌ها

کد خبر: ۷۵۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 30 December 2017

چهار سارق مسلح که در مدت 10 روز 24 بار از مغازه‌ها و سوپرمارکت‌های تهران، پاکدشت و ورامین دزدی کرده بودند، در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شدند

به گزارش روزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده از 23 آذر سال گذشته و در پی سرقت‌های مسلحانه سریالی از سوپرمارکت‌ها و مغازه‌ها در تهران و چند شهرستان اطراف آن در دستور کار تیم تحقیق قرار گرفت.تحقیقات نشان می‌داد در همه این سرقت‌ها، سه مرد نقابدار درحالی که کلت کمری و سلاح سرد به دست داشتند وارد سوپرمارکت‌ها و مغازه‌ها در منطقه افسریه شده و با تهدید فروشندگان، صندوق مغازه‌ها را غارت می‌کردند.در حالی که در مدت 10 روز 18 سرقت در تهران و 6 دزدی مشابه از سوپرمارکت‌ها و مغازه‌های پاکدشت و ورامین گزارش شده بود کارآگاهان دریافتند این سرقت‌ها توسط یک باند انجام می‌شود.

همچنین در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سوپرمارکت‌ها و رستوران‌هایی مورد حمله این دزدان قرار گرفته بود که در ساعت پایانی شب باز بودند. از آنجا که مردان نقابدار خشن تنها در یک شب و از ساعت 23 تا یک بامداد 9 مغازه را مورد سرقت مسلحانه قرار داده بودند کارآگاهان توانستند با بررسی دوربین‌های مداربسته سرنخ خوبی به دست آورند و مشخص شد سارقان پس از فرار سوار بر سمند سفیدرنگی با پلاک سرقتی شده‌اند. در ادامه تحقیقات و با ردیابی‌های ویژه اطلاعاتی هویت اعضای باند شناسایی شد و پلیس دریافت دو نفر از آنها که 27 و 33 ساله بودند به اتهام شرب خمر و رانندگی هنگام مستی توسط مأموران یکی از کلانتری‌های پایتخت بازداشت شده‌اند. با مشخص شدن هویت متهمان دستگیر شده مخفیگاه سه نفر دیگر آنها در حوالی ورامین شناسایی شد و در عملیاتی ویژه همگی دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند دو کلت کمری، 18 فشنگ، 2 شوکر و شماری اسپری اشک آور کشف شد.

متهمان که همگی معتاد بودند مدعی شدند که به‌صورت گردشی برای هر سرقت وارد عمل می‌شدند و در هر دزدی 500 هزار تا یک میلیون تومان به دست آورده و آن را صرف خرید مواد کرده‌اند.با اعتراف متهمان به سرقت‌های مسلحانه و بازسازی صحنه، کیفرخواست علیه 4 نفر از 5 سارق دستگیر شده به‌عنوان محارب صادر شد. بدین ترتیب متهمان در دادگاه عمومی و انقلاب پایتخت پای میز محاکمه ایستادند وقضات حکم اعدام آنها را صادر کردند. این حکم در زندان رجایی شهر به اجرا رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۷
در جایی که یک دزد رو سریع اعدام می کنند چرا قاتل ستایش که جان انسانی را گرفته است وخانواده ای را داغدار نمود اعدام نمی شود؟
تو زندان فایده نداره باید در ملاعام باشه تا کسی جرات نکنه دیگه فکر سرقت به سرش بزنه
بسمه تعالی
ای کاش با دانه درشتها هم همینطور برخورد ضربتی میشد.
آیا با اعدام 4 جوان معتاد که خود قربانیان این اجتماع نا برابر هستند بجرم دزدیدن 500 هزار تومان ریشه فساد و دزدی برچیده خواهد شد؟!!!
زهی حیال باطل چرا که دزدان اصلی و غارتگران چندین هزار میلیاردی راست راست میگردند
فق میتونند این بدبختها رابه خاطر دزدی های خیلی کوچک اعدام کنند ولی اختلاسگران ودزدهای میلیاردی همچنان آزاد و دارای مصونیت همه جانبه هستند.چه عدالتی به به!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4 نفر رو به خاطر 20 تا دزدی از بقالی ها اعدام کردن !
پس چرا اختلاس گران اعدام نمی شوند .
کاش دزدای بیت المال رو هم با همین سرعت اعدام می کردند.
نمومه نه های از جوانان این کشور که به علت بها ندادن وعدم برنامه ریزی خانواده هاودولت باید اعدام شوند.معتاد شوند.دزد شوند ویا خودکشی ویا دیوانه شوند.از این جوانها زیاد داریم اگر فکری به حال انها نکنینم همین میشود که دیروز دیدیم
اعدام چرا؟؟؟

خوب زندان بلند مدت مگه چش بود؟ شاید پول مالباخته ها روهم می تونستن پس بدن
یارو مبلیارد ملیارد میدوزده دویست تومن جربمش میکنن برای دوزدی از سوپر مارکن چهار نفرو اعدادم کردن
این محاربه هست و اعدام درست، دزدی های میلیاردی چرا اقدامی نمیشه؟ یقه سفید ها دزدی بکنند طوری نیست؟
آخه آدم مست و معتاد میتونه دزدی مسلحانه بکنه؟مردم رو جیگر فرض نکنید .نتیجه اش همین میشه که این روزا می بینید.
عالی بود هم کار پلیس و اعدام سارقان.
بعد طرف ۳۰۰۰ هزار ملیارد میدزده میگن بدهکاره پس میده
کار خوبی البته برای کارشناسی کنند چرا این جوانها به راه افتادن
چه خبر از سعید مرتضوی ؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار