بازدید 4892
۲
سوژه

جنجال مصدومیت بدموقع برای عالیشاه؛خیانت یا ناکامی؟

نمی‌توان اتفاقاتی که در طول آخرین نیم فصل حضور امید عالیشاه در پرسپولیس به او گذشته را نادیده گرفت و این مصدومیت را یک توطئه علیه تراکتورسازی قلمداد کرد، چرا که این بازیکن به هرحال می‌تواند در پایان دوران سربازی‌اش به جمع پرسپولیس بازگردد و نیاز به این بذل و بخشش غیرجوانمردانه نخواهد داشت
کد خبر: ۷۵۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 30 December 2017

امیدعالیشاه که در دقایق کوتاه حضورش مقابل پرسپولیس، با سرعت جالب توجه و قابلیت حفظ توپ شرایط را برای مدافعان پرسپولیس سخت کرده بود ناگهان در اواسط نیمه اول در یک کورس دچار آسیب دیدگی شد و مجبور به ترک زمین شد.

به گزارش تابناک ورزشی، خودش بابت آن عصبانی‌تر از هر کس دیگری است و گرفتگی و سوختگی عضله، یک اتفاق بزرگ پیش چشمان برانکو و هواداران این تیم را از او دریغ کرد. با این حال لحظاتی بعد از این تعویض اتفاق تلخی رخ داد و هواداران خشمگین تراکتور بابت شکست برابر پرسپولیس این تعویض و مصدومیت را ناشی از لطف او به تیم سابقش دانستند و با هجوم به صفحه‌ی رسمی‌اش او را مورد سرزنش و دشنام قرار دادند. اتهامی که در نشست خبری یحیی گل محمدی نیز به آن پرداخته شد و سرمربی تراکتورسازی که رابطه‌اش با این بازیکن مربوط به پیش از زمان حضورش در تراکتورسازی است قاطعانه آن را رد کرد.

مطمئنا نمی‌توان اتفاقاتی که در طول آخرین نیم فصل حضور امید عالیشاه در پرسپولیس به او گذشته را نادیده گرفت و این مصدومیت را یک توطئه علیه تراکتورسازی قلمداد کرد، چرا که این بازیکن به هرحال می‌تواند در پایان دوران سربازی‌اش به جمع پرسپولیس بازگردد و نیاز به این بذل و بخشش غیرجوانمردانه نخواهد داشت. در سمت مقابل نیز مرتبط دانستن شکست تراکتور به تعویض عالیشاه نیز عجیب و دور از انصاف است و شاگردان برانکو در طول هفته‌های اخیر با روند موفقی که دنبال کرده‌اند اکنون با 9 امتیاز اختلاف در صدر جدول حضور دارند و غیبت و کم کاری یک بازیکن نمی‌تواند دلیلی بر پیروزی آنها تلقی شود و این نکته را هم باید در نظر گرفت که تراکتور در نیم فصل اول رقابت‌ها بدون حضور بیش از 7 بازیکن از جمع فعلی در رقابتی نزدیک از شاگردان برانکو شکست خورده بود و چنین ادعایی بی‌‍انصافی نسبت به عملکرد دیگر بازیکنان این تیم محسوب می‌شود.

جنجال مصدومیت بدموقع برای عالیشاه؛خیانت یا ناکامی؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پارسال به خاطر شعار چند هوادار تراکتور جنجال برپا کردید ولی اکسال در مقابل شعار شصت هزار هوادار پرسپولیس و توهینهای نژادپرستانه انها لال شدید!!!
ای کاش به امنیت ملی و واقعیات ایران هم می پرداخنید پیروزی یا تراکتور نباشند هم اتفاقی نمی افتد ولی توهین به قومیتها و جامعه 40درصدی ایران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار