بازدید 4226

قیمت جوجه یکروزه روند افزایشی گرفت

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، با اشاره به اینکه قیمت جوجه یکروزه در بازار رو به افزایش است،گفت: شرکت پشتیبانی امور دام از طریق اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی، ذرت توزیع می کند.
کد خبر: ۷۵۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 29 December 2017

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، با اشاره به اینکه قیمت جوجه یکروزه در بازار رو به افزایش است،گفت: شرکت پشتیبانی امور دام از طریق اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی، ذرت توزیع می کند.

محمد یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بین اینکه قیمت مرغ در طول هفته گذشته، تغییر چندانی نداشته است، اظهار داشت: قیمت این کالا در عمده فروشی میدان بهمن ٦٤٠٠ تومان و در میادین میوه و تره بار ٦٧٥٠ تومان بوده و همچنین قیمت مرغ زنده ٤٨٠٠ تومان است.

وی با اشاره به اینکه آشفتگی های بازار تخم مرغ، تاثیری بر قیمت مرغ ندارد، گفت: قیمت مرغ باید افزایش یابد؛ چراکه نرخ جوجه رو به افزایش است.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی درباره دلیل افزایش قیمت جوجه یکروزه در بازار افزود: مرغداران در حال جوجه ریزی برای شب عید هستند و تقاضا برای جوجه زیاد شده؛ در نتیجه قیمت آن، حدود ٢٠٠ تومان بالا رفته است.

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قیمت نهاده های دامی همچنان بالا است، گفت: هم اکنون نرخ هرکیلوگرم ذرت، ١٠٥٠ تومان تحویل بنادر و ١١٥٠ تومان با کرایه حمل درب مرغداری است؛ کنجاله سویا نیز حدود ١٧٥٠ تا ١٨٠٠ تومان تحویل بنادر و کارخانجات عرضه می شود.

وی گفت: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام از طریق اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی، ذرت را به قیمت کیلویی ٩٥٠ تومان تحویل انبارهای استانی توزیع می کند.

یوسفی ادامه داد: همچنین این شرکت در برابر مرغ تحویلی اتحادیه ها و مرغداران برای ذخیره سازی، به آنان کنجاله سویا و ذرت تحویل می دهد.

وی درباره آخرین وضعیت صادرات مرغ نیز گفت: صادرات انجام می شود اما میزان آن زیاد نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان