بازدید 6072
سوژه

حسینی 24دقیقه‌ فاصله تا رکورد جدید بیرانوند

سینی آخرین بار در دیدار پرسپولیس از روی نقطه پنالتی دروازه خود را باز شده دید و بعد از این گل بود که توانست در 7 دیدار دروازه خود را بسته نگه دارد تا با پشت سر گذاشتن رکورد وحید طالب لو، در آستانه ثبت یک رکورد جدید در لیگ برتر باشد.
کد خبر: ۷۵۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 28 December 2017

دروازه بان جوان استقلال می تواند برابر تراکتورسازی رکورد بسته نگه داشتن دروازه تاریخ لیگ را که همین هفته قبل بعد از 17سال تغییر کرد، به نام خود ثبت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین حسینی دروازه بان استقلال در دیدار با استقلال خوزستان نیز موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد تا به این ترتیب رکورد گل نخوردن او به 698 دقیقه برسد. حسینی آخرین بار در دیدار پرسپولیس از روی نقطه پنالتی دروازه خود را باز شده دید و بعد از این گل بود که توانست در 7 دیدار دروازه خود را بسته نگه دارد تا با پشت سر گذاشتن رکورد وحید طالب لو، در آستانه ثبت یک رکورد جدید در لیگ برتر باشد.

 علیرضا بیرانوند در دیدار با فولاد خوزستان موفق شد رکورد بسته نگه داشتن دروازه در لیگ برتر را به نام خود ثبت کند و حالا حسینی می تواند با 24 دقیقه مقاومت برابر تراکتورسازی رکورد جدیدی در لیگ برتر و تنها 3 هفته بعد از ثبت رکورد حسینی کسب کند.

حسینی 24دقیقه‌ فاصله تا رکورد جدید بیرانوند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار