بازدید 5602
گزارش بازی

استقلال شفر،برادرش را هم سه تایی کرد

وریا غفوری در این بازی به جز گلی که زد هم در دفاع و هم در حمله موفق بود و بهترین بازیکن بازی امروز بود هرچند که داریوش شجاعیان و روزبه چشمی هم نمایش بسیار خوبی داشتند.
کد خبر: ۷۵۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 28 December 2017

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال ایران با برتری سه بر صفر شاگردان وینفرد شفر به پایان رسید.در این بازی تیم تهرانی نمایش به مراتب بهتری نسبت به همنام جنوبی اش داشت و در نهایت با سه گلی که وریا غفوری، علی قربانی و روزبه چشمی به ثمر رساندند به پیروزی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال وینفرد شفر، در ادامه بردهای پرگل خود نشان داد که فوتبال تهاجمی و زیبایی ارایه می دهد و بعد از 5 سال در اهواز حریفش را شکست داد. استقلالی ها در هفته های اخیر نمایش تماشاگر پسندی داشته اند و حالا تماشاگران تیم شان را بسیار امیدوار به آینده کرده اند اما استقلال خوزستان با این شکست همچنان در منطقه خطر باقی ماند.

وریا غفوری در این بازی به جز گلی که زد هم در دفاع و هم در حمله موفق بود و بهترین بازیکن بازی امروز بود هرچند که داریوش شجاعیان و روزبه چشمی هم نمایش بسیار خوبی داشتند.

استقلال شفر،برادرش را هم سه تایی کرد

ترکیب استقلال خوزستان: وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی(34 - رضا مرادی)، ابوالفضل علایی، مهرداد، پورابوالقاسم، محمد آرام طبع(46 - سلمان بحرانی)، سلمان بحرانی، وحید نامداری، علیرضا دغاغله، یونس دلفی، فرزاد بهمنی(69 - ناصر قلاوند) و جونیور مارینی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپاروف(64 - پژمان منتظری)، داریوش شجاعیان(78 - مهدی قائدی)، محسن کریمی(76 - فرشید اسماعیلی) و علی قربانی.

شرح گل ها

 1-0 (استقلال): فرار فوق العاده وریا غفوری از سمت راست او را در موقعیت عالی قرار داد و ضربه این بازیکن وارد دروازه استقلال خوزستان شد.

2-0 (استقلال): سانتر علی قربانی از سمت راست با برخورد به مدافع استقلال خوزستان وارد دروازه شد.

3-0 (استقلال): در دقیقه 73 حرکات تکنیکی شجاعیان و پاس این بازیکن به روزبه چشمی رسید و ضربه او به زیبایی وارد دروازه استقلال خوزستان شد.

دقیقه 5: پاس عمقی خوبی به محسن کریمی رسید و این بازیکن پس از سر توپ زدن، می‌توانست دروازه حریف را باز کند، اما شیخ ویسی توپ را دفع کرد.

دقیقه 6: پاس خوبی به وریا غفوری رسید و این بازیکن پس از استارت بلند با ضربه خوب توپ را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.

دقیقه 9: ارسال سرور جپاروف از روی نقطه کرنر را سیدمجید حسینی با ضربه آکروباتیک قصد داشت به گل تبدیل کند، اما از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12: پاسکاری و پرسینگ بازیکنان استقلال باعث شده بود، تیم استقلال خوزستان عقب بماند. جپاروف پاس عمقی خوبی به علی قربانی رسید و این بازیکن هم پاسش را به خود جپاروف داد، اما ضربه بازیکن ازبکستانی بی دقت از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 15: روزبه چشمی به دلیل خطا روی بازیکن حریف از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 19: امید ابراهیمی توپی را سانتر کرد که ضربه سر فرشید باقری را شیخ ویسی را به راحتی گرفت.

دقیقه 27: فرشید باقری در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان استقلال خوزستان تعلل کرد تا مدافعان توپ را از منطقه خطر دور کنند.

دقیقه 28: وحید نامداری به دلیل خطا روی باقری کارت زرد گرفت.

دقیقه 30: سانتر داریوش شجاعیان به فرشید باقری رسید که ابتدا ضربه سر او را شیخ ویسی گرفت، در ادامه توپ زیر پای او قرار گرفت و ضربه‌اش به مدافعان خورد. در ادامه باز هم شجاعیان سانتر کرد و این بار هم ضربه سر باقری راه به جایی نبرد تا در عرض چند دقیقه بدشانس‌ترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

دقیقه 36: شوت محکم ماریتی را سیدحسین حسینی از کنج دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه 39: محسن کریمی در محوطه جریمه استقلال خوزستان روی زمین افتاد، اما داور اعتقاد داشت که مهاجم استقلال بی دلیل سرنگون شده و به او کارت زرد داد.

دقیقه 47: علی قربانی قصد داشت توپ را زمینی برای کریمی بفرستد، اما ضربه او پس از برخورد به مدافع استقلال خوزستان وارد دروازه شد.

دقیقه 53: حسینی ضربه بازیکن استقلال خوزستان را دفع کرد، اما قبل از ان داور خطا گرفته بود.

دقیقه 60: سرور جپاروف که توسط فرزاد بهمنی روی زمین افتاد بود، با این درگیر شد و از داور کارت زرد گرفت. بهمنی هم به خاطر درگیری‌ها از قاضی میدان با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 74: پاس داریوش شجاعیان به روزبه چشمی رسید و این بازیکن پس از دریبل بازیکن رودروی خود با ضربه‌ای زیبا دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

دقیقه 79: استقلال از روی ضربه ایستگاهی به گل رسید، اما کمک داور اعلام آفساید کرد.

دقیقه 82: امید نورافکن که خطایش اعلام شده بود، دستش را روی شانه‌های کمک داور گذاشت تا داور او را با کارت زرد جریمه کند.

90+1: مهدی قائدی در موقعیتی خوب می‌توانست دروازه وحید شیخ‌ویسی را باز کند، اما ضربه او را دروازه‌بان استقلال خوزستان گرفت.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان