بازدید 6147
۱
گزارش

رییس جدیدوالیبال بدون حتی یک رقیب ومخالف/داورزنی پوتین شد،ضیایی مدودف

غیبت بهنام محمودی در مجمع باعث تعجب خیلی از حاضران شد. این نامزد انتخاباتی در شرایطی در مجمع حاضر نشد که حتی دیروز در مناظره کاندیداها به ارائه برنامه هایش پرداخته بود. البته شب گذشته بهنام محمودی نامه ای را در فضای مجازی منتشر کرد که ...
کد خبر: ۷۵۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 28 December 2017

با برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال، احمد ضیایی بعد از 11 سال توانست جای محمدرضا داورزنی را بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع انتخاباتی فدارسیون والیبال امروز به ریاست محمدرضا داورزنی و با حضور شاهرخ شهنازی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک آغاز شد. نمایندگان رسانه ها هم استقبال بسیار خوبی از انتخابات داشته اند. بعد از نزدیک به یک‌سال اداره فدراسیون والیبال با سرپرستی محمدرضا داورزنی که در سمت معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش هم حضور دارد، بالاخره امروز از چهره رئیس جدید فدراسیون این رشته پرطرفدار رونمایی می‌شود. باید دید بعد از ١١‌سال ریاست داورزنی، چه کسی جانشین او خواهد شد.

 انتخاب محمدرضا داورزنی به‌عنوان معاون وزیر ورزش در بهمن‌ماه‌ سال گذشته باعث شد تا والیبال برای معرفی رئیس جدید لحظه‌شماری کند. با این‌که خیلی‌ها انتظار داشتند زودتر از این انتخابات فدراسیون والیبال برگزار شود یا حتی در این مدت یک‌نفر به‌عنوان سرپرست فدراسیون جای داورزنی را بگیرد؛ اما وزارتخانه بدون توجه به انتقادات تصمیم گرفت داورزنی در یک‌سال اخیر به صورت دومنظوره علاوه بر سمتش در وزارت ورزش، سرپرستی فدراسیون را هم برعهده داشته باشد. امروز بالاخره با برگزاری مجمع انتخاباتی از ساعت ١٠ صبح در آکادمی ملی المپیک بلاتکلیفی یک‌ساله والیبال به پایان می‌رسد.

 با این‌که ٩ نفر از ١٦ تا ٢٩ مهرماه‌ سال‌جاری برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال ثبت‌نام کرده بودند، از سوی وزارت ورزش هفته گذشته ٤نفر به‌عنوان کاندیداهای تأیید صلاحیت‌شده معرفی شدند. با پیگیری‌های بهنام محمودی در روزهای اخیر بالاخره نام او هم به لیست کاندیداها اضافه شد تا امروز یکی از این ٥ نفر حداکثر آرای مجمع را به خود اختصاص دهد: «محمدتقی حسن‌زاده، کریم فروزان،‌ احمد ضیایی،‌ بهنام محمودی و امیرحسین منظمی».

 غیبت محمودی، انصراف فروزان

کریم فروزان، یکی از کاندیداهای فدراسیون والیبال قبل از شروع مجمع انصراف خود را اعلام کرد. از سوی دیگر بهنام محمودی که در روزهای اخیر تلاش زیادی کرد تا در انتخابات حاضر شود، در مجمع انتخاباتی حاضر نشده است! بدین ترتیب او هم از چرخه انتخابات خارج شد.

 رقابت سه ضلعی

با توجه به انصراف 2 نفر از کاندیداها امروز محمدتقی حسن زاده، احمد ضیایی و امیرحسین منظمی برای نشستن روی صندلی ریاست والیبال رقابت خواهند کرد. باید دید این رقابت سه ضلعی در نهایت به سود چه کسی به پایان می رسد، اگرچه کارشناسان شانس ضیایی را بیش از بقیه می دانند.

محمدتقی حسن زاده به عنوان اولین کاندیدا پشت تربیون رفت و برنامه های خود را ارائه کرد. او از سابقه خود برای اعضای مجمع گفت و از آنها خواست به او رای بدهند تا بتواند برنامه های خود را اجرا کند. نامزد دومی که پشت تربیون رفت، احمد ضیایی بود. نایب رییس فدراسیون والیبال که از شانس بالایی هم برای ریاست برخوردار است، کلیپی را برای حاضران در مجمع پخش کرد که در آن برنامه های خود را ارائه کرد. در این کلیپ یکی از اهداف بزرگ ضیایی رفتن روی سکوی سوم المپیک 2020 عنوان شد. وقتی ارائه برنامه ها و صحبت های ضیایی به پایان رسید، اعضای مجمع به تشویق این نامزد انتخاباتی پرداختند. مهدی مهدوی به عنوان نماینده بازیکنان و پیمان اکبری به عنوان نماینده مربیان در مجمع امروز حاضر بودند.

 غیبت بهنام محمودی در مجمع باعث تعجب خیلی از حاضران شد. این نامزد انتخاباتی در شرایطی در مجمع حاضر نشد که حتی دیروز در مناظره کاندیداها به ارائه برنامه هایش پرداخته بود. البته شب گذشته بهنام محمودی نامه ای را در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می داد تایید صلاحیت او چند روز قبل اعلام شده؛ اما وزارت ورزش این مساله را با چند روز تاخیر انجام داده است. به نظر می رسد دلیل ناراحتی محمودی و انصراف او از انتخابات همین مساله باشد.

 امیرحسین منظمی، سومین کاندیدایی بود که پشت تربیون رفت. او برنامه های خود را به مدت 10 دقیقه ارائه کرد؛ اما در پایان در شگفتی کمال اعلام کرد که انصراف می دهد! بدین ترتیب رای گیری با حضور 2 کاندیدا یعنی احمد ضیایی و محمدتقی حسن زاده آغاز شد. قبل از شروع رای گیری، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش هم وارد سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک شد تا ریاست مجمع را برعهده بگیرد. وزیر ورزش به عنوان رییس مجمع راى خود را به صندوق انداخت تا شمارش آرا آغاز شود. بعد از رای گیری از 44 عضو مجمع شمارش آرا انجام شد. احمد ضیایی 43 رای کسب کرد و محمدتقی حسن زاده نیز یک رای به دست آورد.

 بدین ترتیب احمد ضیایی، نایب رییس فدراسیون والیبال در سال های اخیر از امروز رسما به عنوان رییس فدراسیون والیبال انتخاب شد. محمدرضا داورزنی هم بعد از 11 سال ریاست به کار خود در این فدراسیون پایان داد.بعد از پایان انتخابات فدراسیون والیبال، کلیپی از موفقیت های این رشته در طول 11 سال مدیریت داورزنی پخش شد. بعد از پایان کلیپ همه اعضای مجمع به صورت ایستاده به تشویق داورزنی پرداختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برام خیلی جالبه ک یک بازیکن قدیمی والیبال ک تازه مدرک دکترا هم گرفته فکرمیکنه با ۴ تا کتاب خوندن میتونه مدیرخوبی بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار