بازدید 2926

آخرین خریدار نفت تهران هم انصراف داد

کد خبر: ۷۵۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 28 December 2017

شرکت تهران کار رسا، از خرید سهام باشگاه نفت تهران منصرف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه نفت تهران که دچار مشکلات عدیده ای از جمله بدهی مالیاتی، بدهی به بازیکنان و مربیان مختلف و عدم صدور پروانه فعالیت از سوی اداره ورزش و جوانان می باشد، حال با مشکل دیگری رو به رو شده است. وزارت نفت در 2 سال اخیر تیم نفت تهران را به 2 شرکت بهنام پیشرو و نفت طلائیه واگذار کرد تا این شرکت ها بتوانند مشکلات نفت را حل کرده و بدهی های باشگاه را پرداخت کنند. اما علاوه بر اینکه از حل مشکلات باز ماندند، باعث سقوط این تیم شدند. به طوریکه، اکثر اهالی ورزش عمر این باشگاه را پایان یافته میدانند.

 اما در هفته گذشته، وزارت نفت و کمیته واگذاری، بعد از نامه گل محمدی در خصوص عدم موافقت با ادامه مالکیت جهانیان بر نفت تهران تصمیم گرفتند تیم نفت تهران را به شرکت تهران کار رسا و شخصی به نام فردوسی واگذار کنند. شرط این کمیته برای واگذاری تیم پرداخت بدهی های مالیاتی موسسه نفت تهران، توسط شرکت تهران کار رسا بود. اما با گذشت یک هفته از تحویل مدارک مربوطه برای پرداخت بدهی مالیاتی به فردوسی، این شخص فعالیتی در این رابطه انجام نداده است و حرف هایش توخالی و پوچ بوده است.

 طبق خبر های رسیده این شرکت بعد از بررسی همه جوانب و مشورت با 2 مدیر سابق فوتبالی به این نتیجه رسیده است که هزینه کردن برای این تیم بار مثبتی نخواهد داشت و علاوه بر این، مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که انجام فعالیت را برای این شرکت دشوار میسازد. به همین دلیل از خرید باشگاه نفت منصرف شده است.
حال باید دید کمیته واگذاری وزارت نفت چه تصمیمی برای حل مشکلات فراوان نفت تهران میگیرد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس