بازدید 3194

ساختمان دادگاه یونان با بمب مورد حمله قرار گرفت

کد خبر: ۷۵۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 28 December 2017

بر اثر انفجار بمب در محل ساختمان دادگاه شهر آتن پایتخت یونان که روز چهارشنبه روی داد، به ساختمان دادگاه خسارات فراوانی وارد شد.

به گزارش ایرنا از آتن به نقل از بیانیه پلیس شهر آتن که چهارشنبه شب در رسانه خبری یونان منتشر گردید به ساختمان دادگاه خسارات فراوانی وارد آمده است.

رسانه های خبری گزارش دادند: این ساختمان به علت اینکه بارها در گذشته مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته بود، تدارک امنیتی فراوانی در درون و بیرون آن بکار گرفته شده است ولی به رغم تدابیر امنیتی شدید بمب گذاران توانستند با کارگذاری بمب، ساختمان دادگاه را منفجر کنند.

نیروهای امنیتی پس از گذشت 3 دقیقه؛ به محل حادثه رسیدند، ولی بمب گذاران توانستند قبل از رسیدن نیروهای امنیتی محل را ترک کنند و متواری شوند.

احزاب سیاسی یونان بارها دولت چپگرای یونان را به ناتوانی در ایجاد امنیت در کشور متهم کرده اند و خواستار اقدامات پیشگیرانه بیشتری در مکان های حساس کشور شده اند.

سازمان 'گروه مبارزه مردمی' با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را به عهده گرفته و اعلام کرده است: دادگاه آتن در خدمت نظام سرمایه داری است و از سرمایه داران حمایت می کند.

در این بیانیه گفته شده: درحالی که دادگاه باید در خدمت مردم و اقشار زحمت کش کشور باشد، بر این دسته از افراد فشار می آورد، حقوق آنان را نادیده می گیرد و برای تامین منافع بیشتر سرمایه داران تصمیم گیری می کند و عدالت را به تمسخر گرفته است.

این گروه که تاکنون اقدام به چند فقره بمب گذاری در نقاط حساس کشور کرده است، نیز از دولت چپگرای 'سی ریزا' بشدت انتقاد کرده و گفته است که دولت ائتلافی'سی ریزا و انل' در خدمت بروکسل و نظام سرمایه داری قرار دارد و تمام قول هایی را که به مردم داده را زیرپا گذاشته اند.

تاکنون از تلفات و یا زخمی های این حادثه گزارشی منتشر نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار