بازدید 9270
۳

توضیحات پلیس درباره درگیری خونین در جاجرود

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس شرق تهران در خصوص درگیری خونین روستایی در جاجرود که به مرگ یک نفر ختم شد توضیحاتی را ارائه داد.
کد خبر: ۷۵۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲ 26 December 2017

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس شرق تهران در خصوص درگیری خونین روستایی در جاجرود که به مرگ یک نفر ختم شد توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس شرق تهران در واکنش به درگیری و نزاع طائفه‌ای در روستایی در بخش جاجرود شهرستان پردیس که امروز رخ داده بود و در جریان آن یک نفر جان خود را از دست داد، اعلام کرد: طی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری و نزاع بین دو طائفه در روستای سعیدآباد از توابع بخش جاجرود شهرستان پردیس، بلافاصله ماموران کلانتری مربوطه برای بررسی موضوع به محل وقوع این درگیری اعزام شدند. که پس از برقرار نسبی آرامش ناگهان با درگیری مجدد طرفین، تعدادی از منازعین با ماموران کلانتری درگیر شدند. در ادامه این اطلاعیه آمده پس از درگیری با ماموران لاجرم یکی از مامورین پلیس اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متاسفانه بر اثر ازدحام جمعیت یکی از طرفین دعوا براثر اصابت گلوله جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس شرق تهران، با تاکید بر رعایت نظم و انضباط و آرامش اجتماعی توسط همگان گفت: قطعاً بررسی‌های تکمیلی در خصوص این حادثه تلخ انجام خواهد شد و چنانچه قصوری از طرف ماموران اثبات شود وفق مقررات و قوانین اقدام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۳
درگیری طایفه ای دیگه چه صیغه ایه ؟ اونم اطراف تهران ؟
تیر اندازی هوائی بود و لی بر اثر ازداحام جمعیت یکی گلوله خورد و کشته شد !! مگه مردم رو هوا پرواز میکردند ؟؟؟ با این نوع اطلاعیه ها است که اعتماد مردم کلا سلب شده متاسفام مردم را چی فرض کردید !!!!!!!!!!!!!!!!
چه ربطی بین تیراندازی هوایی و ازدحام جمعیت هست
هوایی ، هواییه دیگه
جمعیت که تو هوا نبوده

عجب مملکتی شده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان