بازدید 3584
۱

هجمه یک روزنامه بحرینی علیه ایران و عراق

یک روزنامه بحرینی با اشاره به محاکمه تعدادی از شهروندان بحرینی در دادگاه نظامی در رابطه با ترور فرمانده کل دفاع بحرین، ایران و عراق را مورد هجمه خود قرار داد.
کد خبر: ۷۵۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 26 December 2017

یک روزنامه بحرینی با اشاره به محاکمه تعدادی از شهروندان بحرینی در دادگاه نظامی در رابطه با ترور فرمانده کل دفاع بحرین، ایران و عراق را مورد هجمه خود قرار داد.

به گزارش فارس، روزنامه «الوطن» بحرین به قلم «سوسن الشاعر» نوشت که دادگاه نظامی بحرین روز دوشنبه (دیروز) در خصوص یک قضیه تشکیل باند تروریست و اقدام به ترور فرمانده کل دفاع بحرین حکم صادر کرد که این قضیه حجم خطرات تروریستی که بحرین با آن مواجه است را نشان می‌دهد.

نویسنده با اشاره به اینکه فرد مورد هدف اعضای این باند یک فرد معمولی نبوده بلکه فرمانده کل نیروی دفاع بحرین و آن هم در خاک کشور خود است، مدعی شد که شاید هدف تکرار سناریوی دیگری همانند قتل «سادات» است که نشان می‌دهد «ایران جنگ علیه بحرین را افزایش داده است».

الشاعر همچنین ایران و عراق را مرکز «صدور تروریسم» در منطقه دانست و مدعی شد که این دو کشور در این طرح تروریستی دست داشته و این دو کشور به «مرکزی برای آموزش و پناه دادن به تروریست‌‌ها تبدیل شده‌اند».

نویسنده در ادامه تعقیب قانونی کسانی که به ایران یا عراق فرار می‌کنند، را خواستار شد و گفت: «اگر ابراهیم الجعفری وزیر خارجه عراق در خصوص سخنان خود مبنی بر دفاع از بحرین صادق است، بایستی عراق تروریست‌ها را به بحرین تحویل دهد در غیر این صورت عراق نیز در ترور فرمانده کل نیروهای مسلح بحرین دست داشته و این اتهامی است که از دیدگاه من برای هیچ شهروند عراقی در حال حاضر خوشآیند نیست».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دارید به خسته نباشید نزدیکتر میشوید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل