بازدید 18295

ماجرای خودکشی شوم مادر و دو کودک

کد خبر: ۷۵۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 26 December 2017

در جریان ماجرایی تلخ و دلخراش، مادری پس از پرتاب دختربچه 10 ساله‌اش از پنجره طبقه پنجم یک ساختمان در رضوانشهر، درحالی که نوزاد شیرخواره‌اش را در آغوش گرفته بود درمقابل چشمان وحشتزده رهگذران ازهمان پنجره پایین پرید. لحظاتی قبل از این واقعه هولناک، رهگذران و ساکنان منطقه فریاد‌های «منو نکش، منونکش» دختر بچه‌ای را شنیدند.

به گزارش ایران دخترک در حالی که فریاد می‌زد و با التماس از مادرش می‌خواست او را به پایین پرتاب نکند ولی ناگهان از طبقه پنجم سقوط کرده و روی یک خودروی سمند سفید رنگ افتاد و بعد هم روی کف آسفالت خیابان بی‌حرکت ماند.


این حادثه هولناک ظهردیروز در برابر چشمان حیرت زده رهگذران و ساکنان محل اتفاق افتاد که مادر و فرزند شیرخواره‌اش پس از سقوط بر کف خیابان کشته شدند، اما دختر بچه 10 ساله این خانواده به‌ دنبال سقوط از پنجره به‌ طور معجزه آسا روی سقف یک خودرو فرود آمد که پایش شکست و زنده ماند. ظهر دوشنبه چهارم دی چند نفر از رهگذران و ساکنان محلی یکباره صدای گریه دختربچه‌ای را از پنجره‌ای در طبقه پنجم ساختمانی شنیدند که به التماس فریاد می‌زد: «مامان منو نکش.» و...همان موقع هم زنی در حدود 40 ساله را دیدند که در تلاش بود دختربچه را در میان بازوانش بالا بکشد، اما دخترک تقلا می‌کرد تا خود را از لبه پنجره کنار بکشد.فریادهای پرالتماس دخترک نشان می‌داد او از تصمیمی هولناک که مادر خانواده برای کشتن خود و فرزندانش گرفته خبر دارد اما توان مقابله با مرگ جمعی را نداشت. آنهایی هم که با نگاهی نگران از پایین ساختمان نظاره گر چنین صحنه‌ای بودند نمی‌توانستند برای نجات دخترک کاری انجام دهند. فقط صدای فریاد پرالتماس دخترک را می‌شنیدند که با گریه و زاری از مادرش می‌خواست او را به پایین پرت نکند. هر چند دو سه رهگذر به طرف در ورودی ساختمان هجوم بردند تا خود را به طبقه پنجم برسانند اما افسوس که فرصتی نبود و همگان دیدند که مادر، دختر بچه را از لبه پنجره بالا کشید و پایین انداخت.


در این لحظات رعب انگیز که نگاه‌های وحشتزده مردم به دختربچه خیره مانده بود دیدند که او چرخ زنان با صدای مهیبی روی سقف یک خودروی سمند سفید رنگ سقوط کرد و بعد روی آسفالت کنار خیابان افتاد و با پیکری خون آلود بی‌حرکت ماند. در این لحظات که جمع زیادی از مردم پایین ساختمان ایستاده بودند همراه با چند مأمور به طرف دخترک دویدند و ضمن بررسی‌های ابتدایی پی بردند که دخترک هنوز نفس می‌کشد و زنده است و فقط یک پایش شکسته است.هنوز ساکنان منطقه از این رخداد عجیب و تلخ در شوک بودند که زن جوان در حالی که کودک شیرخواره‌اش را در آغوش داشت با فریادی خود را از پنجره به طرف پایین پرتاب کرد و روی آسفالت کنار خیابان، خون آلود و بی‌حرکت ماندند.

بلافاصله مأموران نیروی انتظامی رضوانشهر در جریان قرار گرفتند و بسرعت خود را به محل حادثه رساندند.دختر 10 ساله در جریان بررسی‌های نخستین مشخص شد که زنده است بنا براین به بیمارستان انتقال داده شد اما مادر و پسر بچه 10 ماهه‌اش در دم جان سپرده بودند.به دستور بازپرس کشیک دادسرای عمومی و انقلاب رضوانشهر، پیکرهای این زن و نوزاد پسر برای بررسی‌های تخصصی به پزشکی قانونی انتقال داده شد و درمان روی دختر بچه 10 ساله ادامه دارد.پلیس قرار است بعد از به هوش آمدن دختر بچه تحقیقاتی را درباره علت تصمیم جنون‌آمیز مادر انجام دهد.سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان- دراین باره گفت: در این واقعه هولناک مادری 40 ساله دو فرزند 10 ساله و 10 ماهه خود را از طبقه پنجم ساختمان یک پاساژ به پایین پرتاب کرد. این زن و فرزند 10 ماهه‌اش در دم جان باختند اما دختر 10 ساله دچار شکستگی پا شده و به بیمارستان منتقل شده است.وی با اعلام اینکه شوهر این زن توسط پلیس شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: پلیس در حال بررسی و انجام تحقیقات بیشتر است تا علت و انگیزه‌های این اتفاق را کشف کند.برخی سایت‌های خبری استانی نیزاعلام کرده‌اند این زن به خاطرمشکلات شدید مالی و پرداخت نشدن چند ماهه حقوق شوهرش دست به این اقدام هولناک زده است.

مشکلات روحی وروانی مادر


فرماندار رضوانشهرنیز جزئیات بیشتری از فاجعه مرگ خودخواسته یک زن رضوانشهری و اقدام به قتل دو فرزندش را تشریح کرد.عسگر حسنی‌پورگفت: متأسفانه مادر و فرزند 5 ماهه‌اش در این حادثه در دم جان‌ باختند. اما خوشبختانه کودک 10 ساله در این سقوط با سقف خودرو پارک شده در پایین ساختمان برخورد کرد که به خاطر شکستگی دست و پا در بیمارستان بستری شد.رئیس شورای تأمین شهرستان رضوانشهر با تأکید بر اینکه برخورد دختر 10 ساله با سقف خودرو مانع جان باختن‌اش شده است خاطرنشان کرد: هم‌اکنون وضعیت جسمی این کودک مطلوب اعلام شده و طبق نظر پزشکان بزودی از بیمارستان مرخص می‌شود.وی اختلالات روانی مادر را علت وقوع این حادثه عنوان کرد و با بیان اینکه طبق شواهد و بررسی‌های انجام شده این زن از بیماری روانی رنج می‌برده تأکید کرد: طبق بررسی‌‌های صورت گرفته و تحقیق از بستگان نزدیک این زن، بیماری روانی‌اش تأیید شده است.فرماندار رضوانشهر با تأکید بر اینکه زن 40 ساله در بیمارستان انزلی شاغل بوده و سابقه رفتارهای پرخطرنیزازوی گزارش شده است خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌های مقدماتی همسر این زن اعتیاد داشته و کانون این خانواده با مشکلات گسترده‌ای روبه‌رو بوده است.وی با بیان اینکه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی عمده‌ترین علت بروز این گونه حوادث تلخ در جامعه است تصریح کرد: امید است با آموزش، فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از بروز حوادث تلخ این‌چنینی در جامعه جلوگیری کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۲۷
یا علی. خدایا این بچه تا آخر عمرش باید با چه کابوس هولناکی زندگی کنه
انگ بیمار روانی چسبوندن خیلی راحته... نه؟ یه لحظه فکر کنین این مادر چرا باید از لحاظ روحی به چنین مرحله ای برسه؟ نقش شوهر معتادش چی بوده؟ نقش خانواده و جامعه ای که ازش حمایت نکردند چی بوده؟
آخرش کی مقصر شد بچه 5 ماهه؟!
باز هم چند فرزند در دامان پدر و مادر نالايق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
مادر نالایق
صرف نظر از عبارت زير:
"برخی سایت‌های خبری استانی نیزاعلام کرده‌اند این زن به خاطرمشکلات شدید مالی و پرداخت نشدن چند ماهه حقوق شوهرش دست به این اقدام هولناک زده است."
چون صحت آن تاييد نشده ، قبل از اين اتفاق بارها و بارها خودكشي از پل ، برج و ... رخ داده.
عبارت آخر متن چه مفهومي دارد؟مشكل مالي بيشترين فشارها در جامعه است آموزش چه راهكاري است؟
"امید است با آموزش، فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از بروز حوادث تلخ این‌چنینی در جامعه جلوگیری کنیم."
خدا رو شکر، اراده خدا بر این بود که دختر روی سمند بیافتد و نمیرد. الحمدلله
چه باید گفت
بچه اول رو نفهمیده بودی؛دومی رو که دونسته آوردی
"این زن به خاطرمشکلات شدید مالی و پرداخت نشدن چند ماهه حقوق شوهرش دست به این اقدام هولناک زده است"
ای خدا، خودت به فریاد این ملت مظلوم برس!
تا یکی در این کشور خود کشی می کند سریع می گویند مشکلات روحی روانی داشته!ما هم که کلا در این مملکت زندگی نمی کنیم و از مشکلات خبر نداریم و زود باور می کنیم!!!
وقتی 2 زار به مردم نمیدن و همین یارانه رو میخوام قطع کنن اما از اون طرف ر به ر مالیات و پول بیمه و گاز و برق و صدتا عنوان دیگه پول میگیرن همین میشه دیگه.
چرا الکی انگ بیماری روانی میچسبونید؟ بهتره برید ریشه یابی کنید دلیلش چی بوده نه اینکه صورت مساله رو پاک کنید.
اعتیاد اعتیاد اعتیاد اعتیاد آخه چقدر این ملت باید به خاطر اعتیاد رنج بکشه آقا یک زندان شهری درست کنید همه شون رو بریزین داخل زندان شهر
بچه بیچاره گیر کرده بین یه مادر روانی و یه پدر معتاد
من خودم دو بچه دارم،وقتی این خبر را می خونم دیوانه میشم.پدر و یا مادر این بچه های معصوم و نگون بخت معتاد باشند و یا نباشند،چیزی از مسئولیت جامعه و حصوصا نهادهای حمایتی کم نمیشود.جامعه،مملکت و بویزه مسئولین در این فاجعه و صدها مورد مشابه مسئول و مقصرند.
مشکالات مالی است که روح روان خانواده هارا فراگرفته است وقتی سیاستهای اقتصادی براین منوال باشد وبگویند گرانی تورم نیست بله گرانی نداشتن پول برای مایحتاج عمومی است
چطوری با وجود مشکل روانی توی بیمارستان کار میکنه؟ بعد دو نفری کار میکنند و به خاطر حقوق شوهرش خودکشی کرده؟؟؟؟
خدا رحمتشون کنه. وای به حال ما
باور کنیم؟ مردم از زور فقر و بدبختی دارن به زندگیشون خاتمه میدن و علت فقط جنون و اعتیاد و ... مطرح میشه .
تمام مشکلات به اعتیاد ختم میشه

نمیدونم چرا یکسری به دنبال حذف مجازات اعدام قاچاقچی ها هستند
تا یک خودکشی میشه سریع مشکلات روانی رو مطرح می کنند ، در صورتیکه خوب بررسی بشه معلوم خواهد شد که ریشه بسیاری از خودکشی ها مشکلات شدید مالی و در برخی موارد هم اعتیاد است
طفلک اون دختر بچه که زنده مونده تا آخر عمرش این اتفاقا جلوی چشمشه .
واقعیت ماجرا ‌‌؛ زن شاغل بیمارستان بوده شوهرش معتادش حقوقش را با زور ازش می گرفته و همه روزه جنگ و دعوا بوده دیگه کارد به استخوانش رسیده و اینجوری خواسته خودش را راحت کند و اما دختر پس از بهبودی به پدرش سپرده میشه تا حقوق بیمه فوت مادرش را بگیرد و مواد کوفت کند
حکم اعدام تمام معتادین اجرا شود تا چنین بلائی برسر بقیه نیاد
ایکاش آسیا و افریقا نبود.
خبر شاغل بودن ایشان در بیمارستان انزلی درست نیست گویا 4 سال پیش بصورت 89 روزه در این بیمارستان شاغل بوده است و احتمالا در شرایط فعلی بیکار بوده است.
خدا بيامرزشون . جواب اون دوستى كه مى فرمايند مشكل روانى نبوده اينه كه پس چى بوده ؟! اين همه ادم با فقر و گرسنگى و اعتياد و غيره در حال دست و پنجه نرم كردن هستند ، شد دليل كه دو تا قتل و يك خود كشى انجام بدن ؟ مشكلات روانى بسيار جدى بايد گرفته بشه و تعجب اينجاس كه چطور اين خانم در بيمارستان كه با سلامت عمومى هم سروكار داره مشغول بوده ! سوال ساده اينجاست كه اگه مشكل شوهر معتاد بوده چرا دوتا صغير رو كشتن اين خانم ؟ ريشه مشكل اختلالات روانى هست قطعا كه خود مى تونه عامل اعتياد هم بشه عزيزم . اعتياد علت نيست بلكه معلوله . اين خانم احتياج به روانپزشك داشتن خيلى زودتر از اين حرفها . تعجب اينكه چطور تو محل كار تشخيص داده نشده و كسى كمك نكرده ؟! اون دختر زنده مانده رو دريابيد كه گرفتار و گرفتار است . خدا كمكش كنه .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی