بازدید 11050

عقبگرد تیم ملی تنیس با بازگشت مربی تکراری

فدراسیون تنیس در سال جاری نشان داده که برنامه و بودجه مناسبی برای پیشرفت ورزش تنیس در ایران ندارد و همین موضوع باعث دلخوری و بی انگیزگی و کناره گیری احمدوند، مربی حرفه ای و موفق تیم ملی شد
کد خبر: ۷۵۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 26 December 2017

فدراسیون تنیس پس از گذشت حدود 5 ماه از استعفای سعید احمدوند سرمربی موفق تیم ملی تنیس ایران، سرانجام دیروز فرد جایگزین وی را معرفی کرد و بار دیگر سکان هدایت تیم ملی را  به فردی سپرد که تنیس ایران را به قهقرا برده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، مصطفی صالح 55ساله که پیش از این در سال‌های 2001، 2005 و 2012 هم هدایت ملی پوشان ایران را برعهده داشت، در آخرین حضورش در سال 2012 نتوانست در مسابقات دیویس کاپ نتایج مطلوبی کسب کند و تیم ملی نتوانست به دسته 2 صعود کند و درجا زد.

Image result for ‫مصطفی صالح تنیس‬‎

مصطفی صالح نفر اول سمت چپ

فدراسیون تنیس و در راس آن مجید شایسته، با حکم جدید این مربی‌ که در آخرین حضور خود توفیقی نداشته را یک بار دیگر به کار گماشته تا بار دیگر تجربیات تلخ گذشته تکرار شود. در همین میان شائبه انتخاب سرمربی تیم ملی با سفارش افراد خاص هم مطرح شد که هنوز از سوی فدراسیون پاسخی به آن داده نشده است. 

فدراسیون تنیس در سال جاری نشان داده که برنامه و بودجه مناسبی برای پیشرفت ورزش تنیس در ایران ندارد. و همین موضوع باعث دلخوری و بی انگیزگی و کناره گیری مربی حرفه ای و موفق تیم ملی شد. اکثر ورزشکاران با هزینه‌های شخصی خود در تورنمنت های بین‌المللی از جمله فیوچرز ترکیه شرکت کرده‌اند و برنامه‌های تیم ملی هم در آستانه دیویس کاپ هنوز مشخص نیست. از سوی دیگر ایران تنها تیمی در گروه 2 است که مسابقات فیوچرز در آن برگزار نمی‌شود و زمین هاردکورت هم در آن وجود ندارد. این در حالی است که پاکستان با آن همه مشکلات امنیتی و مالی سه هفته فیوچرز در همین اواخر برگزار کرده است.

Related image

سعیداحمدوند نفر وسط

برخی کارشناسان و مربیان تنیس ایران معتقدند با روند فعلی و بی برنامگی‌های موجود، باقی ماندن ایران در گروه 2 دیویس کاپ سخت خواهد بود. سعید احمدوند، سرمربی سابق تیم ملی مرداد ماه سال جاری به دلیل بی توجهی فدراسیون تنیس به برنامه‌های تیم ملی از سمت خود استعفا کرده بود.تیم ملی تنیس ایران ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری در گروه 2 دیویس کاپ به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان