بازدید 11764
۲
با کناره گیری کتیرایی از رقابت انتخاباتی؛

ثوری جای ناطق نوری در فدراسیون بوکس نشست

حسین ثوری که خودش سابقا مشتزن بوده، متولد 1353 و اهل سیستان وبلوچستان است و حدفاصل سالهای 1384 تا 1388 چهارمرتبه رییس هیات برتر استانی شد و داور برتر بوکس ایران هم شناخته شده است. او با انصراف کتیرایی بر حسینی غلبه کرد
کد خبر: ۷۵۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 26 December 2017

مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس صبح امروز برگزار شد و حسین ثوری به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس صبح امروز(سه‌شنبه) به ریاست محمد داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور رباب شهریان نماینده کمیته ملی المپیک، محمد شروین اسبقیان و افشین داوری سرپرست فدراسیون برگزار شد.

حسین ثوری

در این مجمع حسین ثوری، روح الله حسینی، حسین فشی، بهزاد کتیرایی حضور داشتند که بهزاد کتیرایی به نفع حسین ثوری کنار رفت. بدرالمولک کهرنگی و فرهاد نیکوخصال یکی دیگر از کاندیداها در مجمع غیبت داشتند. بدین ترتیب در نهایت انتخابات میان سه کاندیدا، حسین ثوری، روح الله حسینی و حسین فشی برگزار شد و حسین ثوری با 23 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد. حسینی 15 رای کسب کرد و فشی صاحب دو رای شده بود. 40 نفر اعضای مجمع فدراسیون بوکس بودند.

حسین ثوری که خودش سابقا مشتزن بوده، متولد 1353 و اهل سیستان وبلوچستان است و از سال 1369 تا 1376 هم قهرمان این استان و یکی از شرکت کنندگان در رقابتهای کشوری بود. او در مسابقات بین المللی که در سال 1384 و 1388 برگزار شد بعنوان سرپرست تیم ملی بوکس از سوی ناطق نوری انتخاب شد و در مسابقات پاکستان، اوکراین، ازبکستان و امارات متحده عربی تیم ملی را همراهی کرد. ثوری در سال 1384، 1385، 1388 و 1390 بعنوان رییس هیات برتر بوکس از طرف فدراسیون بوکس ایران شناخته شد و در سال 1391 بعنوان داور برتر فدراسیون بوکس ایران انتخاب شد و حکم مربیگری ملی و داوری بین المللی دارد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تبریک به مهندس حسین ثوری عزیز ، ان شا الله کسانی بر مسند ریاست ها باشند که ورزشی و تخصص در آن زمینه داشته باشند نه سیاسیون آن وقت است که شاهد پیشرفت میهن عزیزمان در همه زمینه ها خواهیم بود.
حسین ثوری
مدیری جوان و به دنبال اثبات شایستگی
درضمن او بر جا و مسند کسی تکیه نزده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر