بازدید 7475

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

کد خبر: ۷۵۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 25 December 2017

 

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم به ویژه برای گروه‌های حساس است.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز ( ۴ دی) به تدریج بر سرعت باد افزوده می‌شود و در برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۱ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - شمال غربی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: با تداوم این شرایط طی فردا (۵ دی) در برخی ساعات روز بارش خفیف و پراکنده و وزش باد نسبتا شدید به بزرگی بین ۵ تا ۷ متر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود. این شرایط کمابیش برای ساعات آغازین روز چهارشنبه (۶ دی) ادامه دارد و برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و بارش پراکنده خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه دما طی دو روز آینده کاهش نسبی خواهد یافت، گفت: انتظار می‌رود تا فردا (۵ دی) شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق شهر تهران همچنان تداوم داشته باشد.

شهبازی در پایان تصریح کرد: کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح با شاخص ۱۱۰ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و شاخص هم اکنون هوای تهران نیز ۱۰۴ و همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر