بازدید 3303

بردهاي پرگل استقلال؛يادآورقهرماني پسران آبي

کد خبر: ۷۵۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 25 December 2017

تیم فوتبال استقلال تهران پس از حدود پنج فصل توانست با اختلاف ۴ گل مقابل حریفش به برتری دست یابد. آبی پوشان در آخرین بازی هایی که در خانه و خارج از خانه به برتری با اختلاف ۴ گل دست یافته اند، فصل را با قهرمانی به آخر رساندند.

به گزارش تابناك ورزشي، استقلال تهران روز گذشته موفق شد صنعت نفت آبادان را با ۴ گل مغلوب کند تا پس از حدود پنج فصل در یک بازی لیگ برتری موفق به کسب پیروزی با اختلاف ۴ گل شود. پیش از این آبی پوشان در هفته ۲۶ از لیگ برتر دوازدهم توانستند در یک بازی خارج از خانه با پنج گل فجرسپاسی شیراز را مغلوب کنند. استقلال در پایان رقابت های آن فصل موفق شد به سومین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دست یابد.

همچنین، آخرین بار استقلال تهران در هفته هفدهم از لیگ برتر هشتم در ورزشگاه آزادی به یک پیروزی پرگل با اختلاف حداقل ۴ گل دست یافت. استقلال در آن دیدار توانست تیم پیام خراسان را با ۵ گل مغلوب کند. در آن فصل هم استقلالی ها توانستند به یک قهرمانی دراماتیک دست یافته و دومین قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرند. و حالا استقلال بار دیگر در لیگ برتر هفدهم به یک برد پرگل با اختلاف ۴ گل دست یافته و به روند خوبش ادامه می دهد. البته بسیار بعید به نظر می رسد که این تیم با توجه به اختلاف ۱۴ امتیازی با رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس، بتواند به عنوان قهرمانی دست یابد؛ اتفاقی که وقوع آن بیشتر شبیه معجزه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها