بازدید 3907
هموطنان ارمنی نزد ملت شریف ایران احترام و جایگاه بسیار بالا و والایی دارند

دیدار روحانی با خانواده یک شهید ارمنی

رییس جمهوری با تاکید بر این که ملت ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های معظم آنان هستند، گفت: هموطنان ارمنی نزد ملت شریف ایران احترام و جایگاه بسیار بالا و والایی دارند.
کد خبر: ۷۵۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ 24 December 2017

 رییس جمهوری با تاکید بر این که ملت ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های معظم آنان هستند، گفت: هموطنان ارمنی نزد ملت شریف ایران احترام و جایگاه بسیار بالا و والایی دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی این مطلب را در آستانه میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی و در دیدار با خانواده شهید 'ادوین شاهمیریان' بیان کرد و افزود: این ایام، ایام سرور و شادی همه مردم ایران و جهان و به خصوص هموطنان ارمنی و مسیحی کشورمان و جامعه مسیحیان جهان است و خوشحالم که در چنین شبی دیدار با خانواده معظم یکی از شهدای ارمنی دوران دفاع مقدس انجام می شود.

دیدار روحانی با خانواده یک شهید ارمنی
رییس جمهوری در پاسخ به ابراز احساسات و قدردانی مادر شهید شاهمیریان بابت حضور وی در منزل آن شهید اظهار داشت: این وظیفه ما و کمترین کاری است که در قبال شما خانواده‌های عزیز شهدا از دست‌مان برمی‌آید. شما فرزند دلبندتان را برای دفاع از کشور و ملت ایران تقدیم کرده‌اید و یقینا نزد خداوند مقام و جایگاه بسیار بالایی دارید.
روحانی تصریح کرد: مردم ایران همواره هموطنان ارمنی خود را مردمانی امین، پرتلاش، صادق و درستکار یافتند که به وطن و کشور خود علاقه‌مند بوده و هستند و از همین‌رو جامعه ارامنه نزد ملت شریف ایران احترام و جایگاه بسیار بالا و والایی دارند.


رییس جمهوری خاطر نشان کرد: مردم ایران حضرت عیسی(ع) را نیز در کنار پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت نوح(ع) و حضرت ابراهیم(ع) و حضرت موسی(ع)، پیامبران اولوالعزم و بزرگ خدا می‌شناسند که برای انسان مایه خیر و برکت و سعادت بوده‌اند.
شهید ادوین شاهمیریان در سال 66 و در منطقه میمک در حالی که فقط 20 سال سن داشت، به شهادت رسیده است.


روحانی که از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، همراهی می‌شد، در پایان این دیدار لوح تقدیری به خانواده این شهید تقدیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر