بازدید 5115

طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی کلید خورد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: باتوجه به مشکلات موجود در بخش کشاورزی از جمله مباحث الگوی کشت، عدم تعادل در بازار و رانت‌های موجود در زمینه واردات مخصوصا در بخش دولتی باعث شد تا استیضاح وزیر کلید زده شود.
کد خبر: ۷۵۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 23 December 2017

 

علی وقف‌چی درخصوص طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، اظهار داشت: با عنایت به اینکه شخصا در زمان رای اعتماد و معرفی وزرا به ایشان رای مثبت نداده‌ام و این مسئله را به آقای حجتی نیز اعلام کرده‌ام با حضور وی در این سمت مخالف هستم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی در گذشته قول‌های دادند که مقرر شد تا نیروهای جدیدی را جایگزین افراد حاضر در وزارتخانه کند و از پتانسیل و جوانی آنها استفاده نماید که متاسفانه چنین اتفاقی صورت نگرفت، گفت: زبان امروز دنیا علم و ارتباطات است و باید از یک زبان علمی در حوزه‌های مختلف برخوردار باشیم، وجود بیش از 8 هزار هیات علمی در کشور نشانگر ظرفیت بالای جامعه در زمینه کشاورزی دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: باتوجه به مشکلات موجود در بخش کشاورزی از جمله مباحث الگوی کشت، عدم تعادل در بازار و رانت‌های موجود در زمینه واردات مخصوصا در بخش دولتی باعث شد تا از کمیسیون کشاورزی استیضاح وزیر کلید زده شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در پایان با تاکید بر اینکه از طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی تاکنون استقبال خوبی صورت گرفته و 50 درصد از اعضای کمیسیون کشاورزی این طرح را امضاء کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدوارم که وزیر جهاد کشاورزی قبل از حضور در مجلس استعفا خود را تقدیم کند زیرا این مسئله به‌نفع وی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس